From_norway Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Dette er det jeg føler for X-Box: Jeg hater X-Box! Det er en stygg maskin som ikke gir den samme utstrålingen som de lekre linjene i playstation 2 og gamecubes fine regnbuefarger! For å snakke om kontrollen! Det er en vanesak som må ha blitt laget av en som ikke viste at kontroller til spillemaskiner ikke skal ligne på en hustelefon! Knappene er langt ifra hverandre, så det er litt vanskelig å bruke kontrollen! Det jeg liker med den er at man slipper å kjøpe memory card og at man kan spille sin egen musikk! Det er ikke et kult spill til X-Box (det synes jeg). PS: Jeg har playstation 2 og nå ønsker jeg meg gamecube, men jeg vil skamme meg hvis jeg kjøper X-Box! Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hey! Et sterkt innlegg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (!!!) Vedder 100 NOK på at det tråden stenges i løpet av dagen. Ha det bra! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 har du prøvd kontroller s? har du egen xbox? har du prøvd den idet hele tatt? har du prøvd de nyeste spillene? og prøv å skriv en bedre overskrift Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hey! Bare for å oppklare så ikke jeg søreger for at tråden stenges: "sterkt" = følelsesladet (les: mange saftige gloser!) Have it igjen... Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hey! Bare for å oppklare så ikke jeg sørger for at tråden stenges: "sterkt" = følelsesladet (les: mange saftige gloser!) Have it igjen... Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hey! Ikke meningen å dobbeltposte! :oops: Sorry! Lenke til kommentar
From_norway Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Blir jeg kastet ut....... .......eller blir den bare stengt! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Playstation 2 ser jo ut som en varmluftsovn Dessuten er Ps2 kontrollern altfor liten, får ikke holdt dn behageli, mens xboxen sin fyller hele hånden : komfort Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Onde tvillingsbroren til Lekebil? Lenke til kommentar
xlent Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvorfor lager du en post der du sier at xBox suger? Eller, hvorfor lager noen i hele tatt slike poster ? Tror dere noen på dette forumet bryr seg om en fyr i Norge hater xBox ? Hvis alle laget slike poster hadde ingen gidda å sitte på slike forum mer.. "Jeg hater xBox, jeg hater ps2, jeg hater damer osv.." Jeg liker ikke fiskeboller jeg, noen som bryr seg ? Regner ikke med det nei.. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvorfor lager du en post der du sier at xBox suger? Eller, hvorfor lager noen i hele tatt slike poster ? Tror dere noen på dette forumet bryr seg om en fyr i Norge hater xBox ? Hvis alle laget slike poster hadde ingen gidda å sitte på slike forum mer.. "Jeg hater xBox, jeg hater ps2, jeg hater damer osv.." Jeg liker ikke fiskeboller jeg, noen som bryr seg ? Regner ikke med det nei.. Hvorfor i helvete disser du fiskeboller a?! Det finnes ikke noe mer digg enn fiskeboller!!! Jeg er så DRITT LEI Pølse- fanboys som snakker dritt om fiskeboller hele tida!! Herregud er det mulig?!.... Det er bare idioter som snakker dritt om fiskeboller!! Fiskeboller er mye bedre enn både Pølse og Grandis!! MORA DI ER STYGG!!! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvorfor lager du en post der du sier at xBox suger? Eller, hvorfor lager noen i hele tatt slike poster ? Tror dere noen på dette forumet bryr seg om en fyr i Norge hater xBox ? Hvis alle laget slike poster hadde ingen gidda å sitte på slike forum mer.. "Jeg hater xBox, jeg hater ps2, jeg hater damer osv.." Jeg liker ikke fiskeboller jeg, noen som bryr seg ? Regner ikke med det nei.. Hvorfor i helvete disser du fiskeboller a?! Det finnes ikke noe mer digg enn fiskeboller!!! Jeg er så DRITT LEI Pølse- fanboys som snakker dritt om fiskeboller hele tida!! Herregud er det mulig?!.... Det er bare idioter som snakker dritt om fiskeboller!! Fiskeboller er mye bedre enn både Pølse og Grandis!! MORA DI ER STYGG!!! ÅHÅ!! Snakker du om Mora mi!!! Morra mi hører på metall og rocker alle sammen så *gjeip* Pappan din ser på Dynastiet!! HAHA! Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 XBOX er 100 ganger bedre en PS2. Du er en dritt sekk Lenke til kommentar
From_norway Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 XBOX er 100 ganger bedre en PS2. Du er en dritt sekk Nei på begge spørsmålene.... Lenke til kommentar
brutter Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 hva i all verden får noen til å skrive et innlegg som dette? tyder på at vedkommede har ekstremt lite å å ta seg til... spar oss... Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Smarte folk her som skjønte denne posten skulle bli stengt. Enda smartere hadde det vært å ikke poste noe her, for det er også brudd på retningslinjene. Anse dere som advart, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg