jeppejeppe Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hei alle sammen! jeg gikk inn på søknaden min på SO, og der står det i en kolonne("status") følgende: omslagsrk utsendt? -nei, ikke ennå. innsendingsfrist: fristen vil bli satt til ca ti dager etter utsendingsdagen.. er det noen andre som opplever det samme og er det valig prosedyre? jeg har jo tross alt sendt omslagsrket innen 1 juli med vitnemål. Endret 18. juli 2008 av jeppejeppe Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jepp.. Hos meg stod det tidelegare noko anna som at omslagsark var mottatt hos behandlar eller noko bøg. Først i dag morges var dette forandra til det du har. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg har også fått den statusen. Tror kanskje de mener svarkortet, som noen får tilsendt i posten? Endret 17. juli 2008 av kev.ngu Lenke til kommentar
kbogart Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Samme hos meg, tror ikke de mener svarkortet heller, de har vel bare nullstilt/slettet informasjon om omslagsarket fordi det ikke betyr noe lenger. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jepp.. Førsteinntaket nærmar seg med stormskritt dere =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Står sånn til meg også, og flere andre jeg har snakket med. Tror ikke det er noe i veien egentlig, men ble litt satt ut først ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå