VizLain Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei.. trenger hjelp startet maskinen mi i dag.. og på skjermen skjedde det ingenting.... det stod på skjermen " intet signal" trenger hjelp skal på lan i mårga då treng eg pc'en he prøvt på flæire skjermar Takk for alle svar =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 har du sjekket at kortet står skikkelig i sporet sitt? kortet har fungert før uten problemer? opplevd problemer med kortet ditt før? du har nok strøm til kortet og alle kabler er koblet til? Du hakke åpnet opp pc-en og fjernet støv eller noe sånt? Lenke til kommentar
VizLain Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) *Kortet står skikkelig i sporet *fungert fint uten problemer *har nok strøm fordi eg har ikkje gjort noke me pc'en, (kjøpte pc i februar) har funka til no *det er ikkje støv i pc'en * alle untat 1 kabel er koblet (USB KABEL) Endret 17. juli 2008 av vizlain Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 spinner grafikk kortet sine vifter? kjennes det varmt ut? sånn at du faktisk kjenner at kortet er varmt føre hånden over eller på siden bare. Lenke til kommentar
VizLain Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Viftene går, kjøre ikkje maskina lenge nok til at korte blir varmt, alt e svart på skjermen Edit: eg kan kjøre maskina i 10 min eller noke sant då... Endret 17. juli 2008 av vizlain Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det kan være andre ting enn skjermkortet som gjør dette. Hovedkort,cpu og ram. Lenke til kommentar
VizLain Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Skal ta data'en på dn lokale data buttiken, he sann garanti lapp =P men vil helst ikkje gjære det då... d kan ta long tid før ej får dn tilbake... og ej trenge dn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå