Schneiderlin Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Tenker du på det kabelsettet du kjøpte på biltema? Den tykke... Ja er bare å skjøte ut ledningene så langt du ønsker det. Ja, tenker på den tykke hvite kabelen opperst på bildet. Tenkte jeg kunne kappe den i to, å koble den til Rød - Gul - Oransj og til + på batteriet Å den andre halvdelen kobler jeg på svart å - på batteriet. Det er vel mulig det? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) ja, men hadde ikke villet tatt den hvite både på pluss og minsu... lett å koble feil på batteriet om du kommer til å koble til/fra ofte. Men om du gjør det så bør du surre sort teip på den som er minus, så du minsker risikoen for å koble feil på batt. Du kan jo da bare koble sikringsholderen og da. rød-orange-gul> sikringsholderen> hvite Endret 19. juli 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Får prøve meg frem. Takk for all hjelp Endret 19. juli 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Den er grei du, uno problemo. Og takk for at du takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå