AO-Edhunter Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Vet ikke om det er tillatt aa avertere utstyr her, saa dette blir bare et generelt spoersmaal. Er i besittelse av utstyr som ikke lenger klarer aa utfoere de oppgaver jeg trenger, og er derfor paa utkikk etter noe nytt. Kan vel si at det er snakk om en AV-forsterker som ikke har de inngangene jeg trenger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvordan forsterker er det og hvor gammel er den? Du har rett det er ikke lov å "reklamere" for noe du selger. Men det går fint å spørre om hvor mye du kan få for ett produkt. Lenke til kommentar
AO-Edhunter Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hvordan forsterker er det og hvor gammel er den? Du har rett det er ikke lov å "reklamere" for noe du selger. Men det går fint å spørre om hvor mye du kan få for ett produkt. Det er en Pioneer VSA AX-10, den foerste modelen som ikke har HDMI. Kjoepte den brukt gjennom jobben, men den er vel omtrent 5 aar gammel, vil jeg tro. Hadde den bare hatt HDMI, ville jeg ikke byttet den ut, men har etter hvert faatt mye utstyr som trenger aa kobles opp mot samme skjerm, som bare har 2 innganger. Endret 18. juli 2008 av AO-Edhunter Lenke til kommentar
arokh Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Personlig synes jeg en god pris er en lav pris når jeg selger ting. I stedet for å ta så mye du kan, selg for et par hundrelapper billigere. Du vet nok selv hva en rimelig pris er. Da blir det lettere å finne kjøper, og du kan ha god samvittighet om det skulle oppstå feil med den i ettertid. Lenke til kommentar
AO-Edhunter Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Hadde jeg visst hva en riktig pris er, saa hadde jeg ikke spurt. Regner ikke med at det blir omsatt saa veldig mange av denne forsterkeren, og har selv ikke funnet noen brukte til salgs, som jeg kan sammenligne med. Hvis jeg blir noedt til aa selge den "paa biligsalg" saa tror jeg heller jeg beholder den, faar heller leve med aa bruke component video da. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Med mindre det er en veldig spesiell forsterker så er den nok ikke verdt mye etter fem år og to eiere. Det blir nok som du sier, bedre å beholde den selv. Hvor mye ga du for den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå