verwooks Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Fikk en BSOD mens jeg installerte creative drivere. Etter restart var alt føkket helt opp, og jeg fikk ikke installert driverne på nytt av. Men når jeg installerer den nyeste verisjonen, så får jeg feilmelding om at C:Program FilesCommon FilesInstallShieldEngine6Intel 32ikernel.exe ikke kunne installeres. Hvordan løser jeg denne ? Kan jeg laste ned en ny installshield ? Hvis noen har den fila, kunne dere maile den til meg ? [email protected] HASTER! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 wsett inn windowscdn og reparer instalasjonen, ellers kjør system restore om du har xp Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 System restore er avslått ... Repair gjorde ingenting annet enn f4enskap !! .. Fixet ikke problemet .. gjorde at bootup tok dobbelt så lang tid og et eller annet som lagget hele tiden etter den dritten. Så takk for tipset! Måtte reformatere ... så nå er alt på plass igjen ... Ikke gi det tipset igjen .. det overskriver jo alle dll filene og masse slikt igjen og føkker opp hele systemet ... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 er klar over det, men da skal jeg ikke gi det igjen. Takk for tilbakemeldingen, har selv kjørt det noen ganger og da ble det vellykket... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Måtte reformatere ... så nå er alt på plass igjen ... Ikke gi det tipset igjen .. det overskriver jo alle dll filene og masse slikt igjen og føkker opp hele systemet ... Nei, ikke xp overskriver system filene om du bruker Repair fuksjonen, men win9x gjør det om du installerer det på nytt? Har du norton utilities på pc'en din, er et meget bra verktøy til pc'en din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå