Crazy Joe Davola Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Spillte igjennom GTA IV nå idag, men det er en ting jeg lurer på. Setter det i spoiler da det sikkert er mange som ikke vil vite hva som skjer. Da når du kan velge Deal eller Revenge på slutten så tok jeg Revenge. Og da ble Kate skutt og drept i bryllupet til Roman. Jaja tenkte jeg, synd for henne. Så gjorde jeg de siste oppdragene, og etter det bare kjørte jeg rundt omkring en god stund og gjorde litt småting. Plutselig ringer mobilen og Kate spør hvorfor jeg ikke har ringt til henne. Er dette en bug eller er det meningen at hun skal gjenoppstå? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hahahaha, det må være en bug. Kan du date henne? I såfall har du en win-win slutt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Jada, jeg gikk ut på date med henne da hun ringte. Men det er en bug altså? Jaja, grei bug det Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Haha, jeg trodde det var bare meg som hadde opplevd det samme. Kate ringte meg og lurte på om jeg hadde ringt også. Må si at Niko tok det hele ganske rolig, til tross for at hun er skutt og drept... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dårlig gjort! Kate'n min døde, selv om jeg gjorde som hun ville og valgte hevn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå