Varmo Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Statsen forblir den samme som når vi startet spillet uavhengig av patch osv. det eneste som kan by på problemer er at alle må ha samme patch som den som hoster spillet (Saiyaman). Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Blir uten meg også i kveld, slutter på jobb 23:30 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jeg vil bli med dere å spille, men har desverre ikke en ekte xp eller vista lisens(påstår microsoft)stresser med å få til noe annet:P Jeg håper å få pc'en i orden snart, men det er mer komplisert enn jeg først hadde regnet med... Men jeg skal nok joine dere litt etter hvert, om dere ikke har komt alt for langt! Edit: Da var XP pro essential edition installert(noen som har erfaringer med det?) så nå håper jeg å få gang på PCM08 igjen Endret 2. august 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Prøve å få til noen ettapper i morgen ? Så vi ikke detter helt ut av det 20.00? Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 20:00 funker fett, da kan jeg også joine ;D Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ehh, kan dere vente til 20:15? Kommer hjem kl 8 og må rigge meg Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det kan vi sikkert, men er avhengig av å få med fler. Saiyaman er jo den som hoster så han må være med, og jeg synes vi skal ha med et par til også for at vi skal spille siden dette er en fjelletappe som kan være avgjørende, vi ser ann litt nærmere og avventer til litt flere har svarr, men da blir der i hvertfall ikke før 20.15 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvis ikke vi får med flere, så blir det en mini-tour for de som er klare Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har fikset pc'en min nå, så jeg blir nok mest sannsynlig med ikveld! Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 er klar rundt kl 20.00 i dag jeg Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 okei, men hvordan er det med patchinga, jeg har jo ikke patcha spillet enda(etter formateringen)? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Det må du gjøre, bare start spillet også popper det opp sånn patche greie, ganske stor patch Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Bruker dere siste patch? Ser at leipheimer og klöden er dårligere på den, ÆSJ!! Edit: Synes at ryttere ikke skal få stats utifra hvordan de yter i real-life i TDF, synes de baserer rytterne litt mye på TDF! Endret 3. august 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Men de er da fortsatt bedre enn Cunego Jeg skal kjøpe meg nye pc på mandag, så joiner nok på mandag eller tirsdag (Acer Aspire 5920G) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Igjen, statsen forblir den samme som når vi startet spillet, starter vi en ny game med den nye patchen blir det noe annet... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Det er bra. Er forøvrig enig med deg Nilsi at de baserer statsen alt for mye på TdF, har en syklist syklet bra hele året får han gode stats, men hvis han skuffer i TdF senker de statsene... Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvilken patch begynte derre med da? Link? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Bare trykk start spillet så popper den opp. Er vel 1.0.2.3 om jeg ikke husker feil(?) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vi begynte med orginal database Patch 1.0.1.4 (tror det er det den heter, det var den første patchen som kom). Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvis ikke jeg har joinet til 20.15, er det bare å begynne uten meg. Må ut en tur ser dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå