NilsiT Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Hvilken etappe er dere kommet til? Skal på jobb i kveld, men joiner i morgen hvis det er mulig? Så tror jeg at jeg kan de fleste dagene fremover. Hvordan har det gått med laget mitt, Quickstep? "Du" har hatt 2 trøyer....Sammenlagt, og poengtrøyen! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg sier bare en ting om Konkurransen på forumet her. Den sterkestes rett! Er lett å vinne for de med gode ryttere. Endret 30. juli 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Ikke gi opp Kalle alt kan skje. Cunego er en god klatrer, og vi har jo ikke hatt noen av de harde etappene ennå. Men Nilsi, du må få fikset dataen snart Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg har ikke gitt opp enda, er fortsatt veldig tett og mye kan skje, har enda ikke spilt noen av de virkelige kongeettappene heller. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som har sammenlagtlisten da? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Jepps, kjørte en flat etappe etter denne, men ble ikke noe andre differanser Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Jepps, kjørte en flat etappe etter denne, men ble ikke noe andre differanser Ok. Ikke så verst. Men Evans har en urovekkende luke til oss andre Hvem var det så vant den flate etappen? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Freire/saiya vant den flate etappen Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Freire/saiya vant den flate etappenOk. Flat etappe idag også? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 nei, neste etappe er skikelig fjell, om den går i dag vet jeg ikke. Var bare 3 stk. under det siste løpet i går så vi avtalte ikke noe ny tid.. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) nei, neste etappe er skikelig fjell, om den går i dag vet jeg ikke. Var bare 3 stk. under det siste løpet i går så vi avtalte ikke noe ny tid.. Ok. Men evt. Kan de som vil spille, hvis det er få, lage en mini tour Dessverre for meg, hvis vi skal bruke den nye patchen, så har Cunego bare 79 på fjell..... Edit: Kan vi ta fjelletappen imorgen? Jeg skal på Viking - Vetra med min broder. Men dere får kose dere, hvis dere evt. skal kjøre etappen. Endret 31. juli 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Hæ? Og hvor mye har han på den gamle patchen? Syntes ikke vi skal oppdatere patch mens vi holder på med en game Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Hæ? Og hvor mye har han på den gamle patchen? Syntes ikke vi skal oppdatere patch mens vi holder på med en game Jeg har allerede gjort det. kom opp oppdatering, så jeg gjorde det. Dårlig Hvis Cunego blir dårligere mitt i touren. Sikkert fordi han gjorde en dårlig tour. men ok... Helt enig med deg Bruno99 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Hæ? Og hvor mye har han på den gamle patchen? Syntes ikke vi skal oppdatere patch mens vi holder på med en game Jeg har allerede gjort det. kom opp oppdatering, så jeg gjorde det. Dårlig Hvis Cunego blir dårligere mitt i touren. Sikkert fordi han gjorde en dårlig tour. men ok... Helt enig med deg Bruno99 Men du kan fremdeles spille selv om vi spiller med en annen versjon eller? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Det blir vel i kveld? Har jo gledet meg hele uka til å spille i kveld! Hvis ikke, noen som er klare for en mini-tour som det ble snakket om? EDIT: VI skal vel ikke oppsatere mer patch? Har jo endelig fått lagt inn den første Endret 31. juli 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Synd at jeg ikke har fått være med, si ifra om det det blir noen mini tour. Da slenger jeg meg med for skal jeg ikke noe på mange uker. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 du kan forsatt bli med i hoved konken, Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Var mini-tour i kveld, men vi fikk ikke tak i deg Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Æsj, si ifra neste gang! Endret 31. juli 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Blir nok uten meg ikveld, da jeg må formatere pc'en. Har fått virus.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå