Gå til innhold

[PC] Pro Cycling Manager 08: Diskusjon.no-konkurranse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg passer det best ca. 21.00-21.30 tiden, men vet ikke hvordan det er for dere andre, kan vi ikke bare sette et tidspunkt så fort som mulig slik at flest får sjangse til å se det og planlegge slik at de kan bli med, jeg må helst vite det før kl. 11 i morgen :p

Lenke til kommentar

Går dårlig for meg med Cunego. Er liksom i fjellene jeg må ta sekunder, men hva hjelper det, når Evans og Valverde for ta sekunder på meg uansett.... Jeg gikk for sent, og hadde masse krefter igjen med Cunego. Dritt :p

Jaja, må nok satse neste gang. Jeg er nødt til å omkring 2 minutter før tempoetappen.

Noen som har sammenlagtlisten til nå, etter gårsdagens etappe?

Sees i kveld ja ;)

Lenke til kommentar

Ikke Boonen på de flate engang? :p Jaja, det blir gøy å bli med i alle fall. Når skal dere spille i kveld? Går ut ifra at det er for sent å vente til 00:00? :p

EDIT Bruno, kan du gidde å sende link til patchen? Må få ordnet den :p

Endret av Kjetil91
Lenke til kommentar

Haha, hvem er det som er CSC? Ikke akkurat noen bra tempo du kjørte :p Spilte akkurat den etappen selv på karriere med CSC, ble 4-dobbelt :p

EDIT: Tabbe av meg, dere spiller vel med sånn like stats-greier?

Endret av Kjetil91
Lenke til kommentar
Haha, hvem er det som er CSC? Ikke akkurat noen bra tempo du kjørte :p Spilte akkurat den etappen selv på karriere med CSC, ble 4-dobbelt :p

EDIT: Tabbe av meg, dere spiller vel med sånn like stats-greier?

Nope. Og det er jeg glad for. Liker ikke at alle kapteinene er like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...