Varmo Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hvis vi bruker Hamachi kan vi jo gjøre sånn som jeg nevnte ovenfor at spillet lagrer seg for hver ettappe slik at vi kan ta noen ettapper av gangen. @Saiyaman: Vi kan godt bytte lag, hvis du vil være Caisse så kan jeg ta Rabobank. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 IMayo: Kan du forklare hvordan man får Hamachio til å fungere? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Det ser ikke ut til at jeg får hamachi til å fungere, noen som har en guide? http://logmeinwiki.com/wiki/Hamachi:Gaming_over_Hamachi hvordan konfigurere hamachi Endret 26. juli 2008 av Saiyaman Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Fikk en liten PM her, så bare svarer på den her siden sikkert flere lurer på det samme. Hvordan få Hamachi til å fungere: 1. Lag et rom 2. få folk til å joine det rommet 3. Start PCM med Hamachi oppe 4. Velg LAN, og nytt spill (Nå bør resten av hostingen være grei biff) 5. De som er i samme rom på hamachi starter opp PCM med Hamachi oppe. Går inn på LAN og finner spillet, trykker "join" Hvis det feiler på punkt nr. 5, (at spillet ikke blir sett) så er det bare å prøve å få en annen til å hoste. Mange routere som ikke har åpnet portene som skal brukes når man hoster via Hamachi. Den guiden var vel greit forståelig? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Kan ikke den som skal hoste gjøre dette en halvtime før eller noe sånt? Så får vi forberedt oss litt... EDIT: Hva trykker jeg på for å lete etter forskjellige rom i Hamatchi? Endret 26. juli 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Kan ikke den som skal hoste gjøre dette en halvtime før eller noe sånt? Så får vi forberedt oss litt... EDIT: Hva trykker jeg på for å lete etter forskjellige rom i Hamatchi? LAN skulle jeg tro IMayoo, vi gjorde akkurat det samme uten vi fant serveren Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 LAN i PCM ja, men ikke i hamatchi vel? Finner i alle fall ikke det. Men regner med det er "Join Network"? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) ok skal jeg lage et nytt pcm rom på hamachi da? bruno99 log deg på hamachi Endret 26. juli 2008 av Saiyaman Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg får ikke Hamachi til å fungere på datamaskinen min. Det er noe galt. Så tror jeg må melde meg av, intil videre. Altså til jeg får fikset dette problemet. Håper å få fikset det Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Kom gjerne med opplysning om hva rommet heter Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Glem det join den vanlige servern vi har på side 4 i tråden Endret 26. juli 2008 av Saiyaman Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Da har vi gleden av å si at vi fikk Hamachi til å fungere! SERVER NAVN: Diskusjon.no PCM Server Passord: cocacola Trikset er rett og slett å trykke på refresh/oppdatere helt til man ser serveren. Så er det bare å trykke join/bli med Kom på serveren 21:45 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Er inne i Hamachi. Har dere hostet? Eller er det bare jeg som ikke finner dere pga at jeg bruker crack? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 forresten, hvilke typer etapper er det valgt? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) forresten, hvilke typer etapper er det valgt? Vi spiller TdF, fra etappe 1 til 21, første etappe i dag evt. 2 Endret 26. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Da har jeg laget en game så det er bare og joine. Endret 26. juli 2008 av Saiyaman Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Husket å ta med Astana? Edit: Veldig gøy/spennende å spille med dere! Anbefaler flere folk å joine... Skal hjelpe Kalle_92 med Hamachi, slik at han også kanskje blir med! Antar at det funker at noen til blir med? Endret 26. juli 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Da er vi i gang og fikk spilt to ettapper, Bruno99 har en ettappeseier og leder vel sammenlagt. Personlig er jeg litt nedfor etter at Valverde som er mitt sterkeste kort falt og tapte to min til resten av kanonene, og barene der man ser krefter osv forsvant slik at jeg ikke hadde peiling på noen ting underveis, men satser på å komme sterkt tilbake. Neste runde er i morgen 18.30. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 ikke bra det der Termo jeg kjørte ganske safe begge etappene og beste var vel en 18 plass med cavendish, kan noen forklare meg hvordan jeg gjør opptrekk ? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Må legge til at jeg ikke leder sammenlagt, Tjälinger som vant gjorde en helt modig innsats i første etappe for å kjøre inn bruddet og tapte mange minutter da Var forresten et brudd som gikk inn. Virker ikke som at folk forstår "alvoret når det 9 minutter til utbryterne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå