Gå til innhold

[PC] Pro Cycling Manager 08: Diskusjon.no-konkurranse

Anbefalte innlegg

Hvis vi bruker Hamachi kan vi jo gjøre sånn som jeg nevnte ovenfor at spillet lagrer seg for hver ettappe slik at vi kan ta noen ettapper av gangen.

@Saiyaman: Vi kan godt bytte lag, hvis du vil være Caisse så kan jeg ta Rabobank.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en liten PM her, så bare svarer på den her siden sikkert flere lurer på det samme.

Hvordan få Hamachi til å fungere:

1. Lag et rom

2. få folk til å joine det rommet

3. Start PCM med Hamachi oppe

4. Velg LAN, og nytt spill (Nå bør resten av hostingen være grei biff)

5. De som er i samme rom på hamachi starter opp PCM med Hamachi oppe. Går inn på LAN og finner spillet, trykker "join"

Hvis det feiler på punkt nr. 5, (at spillet ikke blir sett) så er det bare å prøve å få en annen til å hoste. Mange routere som ikke har åpnet portene som skal brukes når man hoster via Hamachi. Den guiden var vel greit forståelig? :)

Lenke til kommentar
Kan ikke den som skal hoste gjøre dette en halvtime før eller noe sånt? Så får vi forberedt oss litt...

EDIT: Hva trykker jeg på for å lete etter forskjellige rom i Hamatchi?

LAN skulle jeg tro

IMayoo, vi gjorde akkurat det samme uten vi fant serveren

Lenke til kommentar

Da har vi gleden av å si at vi fikk Hamachi til å fungere!

SERVER NAVN: Diskusjon.no PCM Server

Passord: cocacola

Trikset er rett og slett å trykke på refresh/oppdatere helt til man ser serveren.

Så er det bare å trykke join/bli med

Kom på serveren 21:45

Lenke til kommentar

Husket å ta med Astana?

Edit: Veldig gøy/spennende å spille med dere!

Anbefaler flere folk å joine...

Skal hjelpe Kalle_92 med Hamachi, slik at han også kanskje blir med!

Antar at det funker at noen til blir med?

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Da er vi i gang og fikk spilt to ettapper, Bruno99 har en ettappeseier og leder vel sammenlagt. Personlig er jeg litt nedfor etter at Valverde som er mitt sterkeste kort falt og tapte to min til resten av kanonene, og barene der man ser krefter osv forsvant slik at jeg ikke hadde peiling på noen ting underveis, men satser på å komme sterkt tilbake. Neste runde er i morgen 18.30.

Lenke til kommentar

Må legge til at jeg ikke leder sammenlagt, Tjälinger som vant gjorde en helt modig innsats i første etappe for å kjøre inn bruddet og tapte mange minutter da :)

Var forresten et brudd som gikk inn. Virker ikke som at folk forstår "alvoret når det 9 minutter til utbryterne :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...