Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[PC] Pro Cycling Manager 08: Diskusjon.no-konkurranse

Anbefalte innlegg

En ting jeg kom til å tenke på når vi kjørte en test runde... Er multiplayer Ai(?) deaktivert? skal den som hoste lage en egen diskusjon.no database(dvs. valverde, menchov, evans...alle "favorittene") har likt på Mountain, hill, osv... Er dette aktuellt?

Og hva med god/dårlig følelse, syns det er en verdi som bare er i veien...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket lag vil du være da? :)

Desverre blir rytterne friske og sterke til neste etappe, men slik er det bare. Og det spiller vel lite rolle når uansett alle stiller likt :) blir jo litt dumt type da kan du gå i brudd vær gang, men det blir jo mye mere fart da :yes:

Stiller med Csc jeg visst ingen andre er det...? isåfall Rabobank...

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne være Caisse d'Epargne. Jeg og en kamerat har spilt en hel TDF mot hverandre nå over LAN på mitt nettverk med min PC og en laptop. og da gikk det ann å lagre for hver ettappe slik at vi brukte noen dager på å komme igjennom ettappene og det var samme ryttere som var med hver gang og stillingene i de forskjellige konkurransene var lik når vi fortsatte, vet ikke om denne muligheten finnes med GameCenter, men det bør jo sjekkes ut.

Lenke til kommentar

Fant lista i førstepost nå ja. Tar Quickstep jeg. Tenkte litt på Saunier Duval men vil ikke ha et dopa lag :p

Men er det et problem at jeg spiller med "crack" eller? Kan få tak i plate hvis ikke.

EDIT: Skal vi gjøre alle like gode med samme stats? BLir ikke det litt kjedelig da? At Hushovd vinner fjelletappe og Evans tar en spurt :p

Endret av Kjetil91
Lenke til kommentar

n00bs :p

Hamachi fungerer fint. Hvis dere spiller på hamachi blir det mye mindre lagg. Hvis dere opplever noe annet: n00bs.

Kan vel si at hvis dere vil ha det bugfritt, så kan ikke hosten være Caisse. Det er veldig viktig.

Lagvalg bør dere egentlig ta ingame. Rekkefølgen er helt random, men der får man se stats osv... Ellers kan jeg godt prøve å være med jeg hvis jeg er til stede når dere spiller forresten. :) Får vel se om jeg får tid i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...