NilsiT Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 En ting jeg kom til å tenke på når vi kjørte en test runde... Er multiplayer Ai(?) deaktivert? skal den som hoste lage en egen diskusjon.no database(dvs. valverde, menchov, evans...alle "favorittene") har likt på Mountain, hill, osv... Er dette aktuellt? Og hva med god/dårlig følelse, syns det er en verdi som bare er i veien... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Så du mener at alle kapteinene på lagene vi har valgt skal ha like stats, så alle har like store muligheter? Ja,l hvis noen orker å gjøre det, Saiyaman skal hoste, så da er det vel naturlig at han gjør det Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Trenger jo ikke å gjøre det, var bare et forslag:P Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 spiller ikke noen rolle hvem som lage db, fordi en annen kan lage db og gi den til saiyaman! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 spiller ikke noen rolle hvem som lage db, fordi en annen kan lage db og gi den til saiyaman! Var det ett: "jeg gjør det gjerne"? Silo tar på seg ansvaret å lage en database Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Hvilket lag vil du være da? Desverre blir rytterne friske og sterke til neste etappe, men slik er det bare. Og det spiller vel lite rolle når uansett alle stiller likt blir jo litt dumt type da kan du gå i brudd vær gang, men det blir jo mye mere fart da Stiller med Csc jeg visst ingen andre er det...? isåfall Rabobank... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 CSC er ditt, nå begynner lagene å bli robbet, lurt å komme med sitt ønske nå Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 kan ikke db bruno bare sa det jeg ^^ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg vil gjerne være Caisse d'Epargne. Jeg og en kamerat har spilt en hel TDF mot hverandre nå over LAN på mitt nettverk med min PC og en laptop. og da gikk det ann å lagre for hver ettappe slik at vi brukte noen dager på å komme igjennom ettappene og det var samme ryttere som var med hver gang og stillingene i de forskjellige konkurransene var lik når vi fortsatte, vet ikke om denne muligheten finnes med GameCenter, men det bør jo sjekkes ut. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Kan vi som var med på testen beholde de lagene vi kjørte med? eller engentlig samme det hvis vi kjører en db der alle er like gode Btw Laster ned lader db fra pcm.daily, da har alle lik stats Endret 25. juli 2008 av Saiyaman Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Hvilket lag kjørte du med Saiyaman? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Helsike, har dere begynt å velge lag alt ja... Da får jeg ta Lotto jeg da Vi starter i dag 26/7 kl 22? EDIT: Glem det. Endret 25. juli 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Finner ingen lader db som virker med 1.0.0.4 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Fant lista i førstepost nå ja. Tar Quickstep jeg. Tenkte litt på Saunier Duval men vil ikke ha et dopa lag Men er det et problem at jeg spiller med "crack" eller? Kan få tak i plate hvis ikke. EDIT: Skal vi gjøre alle like gode med samme stats? BLir ikke det litt kjedelig da? At Hushovd vinner fjelletappe og Evans tar en spurt Endret 25. juli 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Ok da blir det Rabobank på med Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 n00bs Hamachi fungerer fint. Hvis dere spiller på hamachi blir det mye mindre lagg. Hvis dere opplever noe annet: n00bs. Kan vel si at hvis dere vil ha det bugfritt, så kan ikke hosten være Caisse. Det er veldig viktig. Lagvalg bør dere egentlig ta ingame. Rekkefølgen er helt random, men der får man se stats osv... Ellers kan jeg godt prøve å være med jeg hvis jeg er til stede når dere spiller forresten. Får vel se om jeg får tid i morgen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Imayo: Er det det samme om en spiller med eller uten crack? Kan jo ikke spille online med crack på alle spill... Edit: Leif Endret 25. juli 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 IMayo vi velger lag først pga vi kjører med yndlings lagene våre jeg bryr meg lite om jeg ikke har mega bra lag liksom, jeg liker bare COL rett og slett Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Kjetil91: Ville ikke prøvd på gamecenter. Kan jo alltids prøve, og jeg tror det vil fungere via Hamachi. Men anbefaler selvfølgelig å bruke CD så lenge Starforce ikke slår seg helt vrang Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Men vi skulle nruke Hamachi, sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå