bruno99 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Det er altså i dag klokken 20:00 presis, fint om alle som skal være med kan logge på hamachi IP: 5.232.141.118 passord: cocacola Etter en prat med Silo fant vi ut av vi prøver en falt etappe, en kupert (Kurt etappe) og en skikkelig fjelletappe, muligsens dagens TdF etappe. Hvis det går bra vurderer vi å ta hele TdF fra dag en, med 1 eller 2 etapper i uken... Man kan "forhåndsbestille" lag nå hvis man ikke bare vil ta det som er igjen i kveld.. Endret 23. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Kom med en oppsummering når dere er ferdige da, jeg skal på jobb Endret 23. juli 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Finner ikke hamachi servern hva er navnet? Får opp at nettverket ikke eksisterer Endret 23. juli 2008 av Saiyaman Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Diskusjon.no PCM Server Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Diskusjon.no PCM Server passord: cocacola Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Sorry for at jeg ikke fikk blitt med i dag, gamecenter var helt klikk og det stoppet på Waiting For Connection hver gang, men fikk fikset med porter på routeren nå og prøvde akkuratt, det fungerte så da er jeg klar neste gang Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Hvordan gikk første runde??? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 helt greit, små lagg, men sykt skjeldent, hvem som vant vet jeg ikke pga noen skrudde spillet sitt før vi fikk se sammenlagt lista Jeg kjørte litt for safe og fikk aldri kommet meg opp på slutten med mine 2 beste fulle av krefter og alt, men shit happends:) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Dette var mest en test på hvordan det fungerer. Nilsi_tl vant med noen (bitre) sekunder foran meg, mens saiyaman ble nummer tre, men var veldig morsomt, så syntes vi bør starte en TdF i Brest også spille til Chams Elyse Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg er med Vi bør kanskje prøve å komme i gang så tidlig som mulig så vi rekker å spille så langt som mulig (kanskje ferdig) mens det enda er ferie og vi har litt tid. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis jeg melder meg på, er det slik at jeg MÅ spuille hver etappe, eller blir laget mitt simulert hvis jeg for eksempel må jobbe en dag? Tviler på jeg kan alle dagene fremover... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Ja, da må vi evt. simulere/la laget ditt kjøre som de selv vil... Vi kan jo gjøre det på kvelden 22 tiden eller senere hvis det gjør at folk kan være med oftere, vil jo ha med så mange som mulig... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Best hvis så mange som mulig er med, regner med at hvis en spiller ikke møter opp så blir bare hans lag styrt av computeren uten at jeg vet dette 100% sikkert. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 det er sant, men et lite problem altså alle velger jo hvilkne ryttere de vil ha med, og regner med at computer velger andre syklister ? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 det er sant, men et lite problem altså alle velger jo hvilkne ryttere de vil ha med, og regner med at computer velger andre syklister ? Jepp, det er nok endel ulemper med og ikke spille For min del kan vi godt ta første løpet i dag klokka 22:00? Brest >Plumelec. Jeg skal som skrevet være SIL Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 skal så klart være COL Men dumt å ta det i dag, gi folk noen dagers forvarsel synes jeg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) skal så klart være COL Men dumt å ta det i dag, gi folk noen dagers forvarsel synes jeg okei, alle påmeldte, i morgen klokken 22:00 starter alvoret Endret 25. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 husk å melde på samme lag vær gang da folkens men hva gjør vi fks hvis en dude jeg har skader seg sykt og klarer ikek fullføre, og neste løp så må jeg jo velge 9 ryttere =\ Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Tror vel rytterene blir friske til hver nye etappe? er vel ikkje forskjell på formen heller? Er det mulig at dere simulerer laget mitt frem til neste fredag? kommer hjem fra norway cup da... : / Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hvilket lag vil du være da? Desverre blir rytterne friske og sterke til neste etappe, men slik er det bare. Og det spiller vel lite rolle når uansett alle stiller likt blir jo litt dumt type da kan du gå i brudd vær gang, men det blir jo mye mere fart da Endret 25. juli 2008 av Silo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå