Saiyaman Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Beklager så my for at det ikke ble noe idag. Skal vi si fra mellom 6-7 til 9-10? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Må få til litt maraton bruno Vi kan komme langt på noen timer hvis vi kjører fort på de flate ettappene. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Jepp, skal vi si 20:00? Også prøver vi og ta endel da? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 ok da sier vi det Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Da har den gule trøy blitt avgjort med 1.evens 2. contador 3. menchov den grønne er det kjempe kamp om der det skilder 1 poeng mellom mcewan og freire, vi har 4 ettaper igjen av touren nå Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Vet ikke helt om det har blitt avgjort på plassene etter Evans, det er jo blant annet en tempo igjen som kan gjøre litt utslag, men Evans har etter all sannsynlighet vunnet. Målet mitt om en topp 3 plassering sammenlagt ble spolert av et fall ned fra et fjell i alpene da jeg tapte mye til Menchov. Nå skal jeg prøve på å få sykle i den prikkete klatretrøya inn på Champs Ellysees, da må jeg ta inn ca. 10 poeng på Saiyaman, selv om Evans har vunnet denne trøya vil jeg prøve å knipe 2 plassen og dermed få bære den på den siste ettappen. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Se opp for en etappeseier til Astana og klöden på siste tempo! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Er ikke noe vits for meg da:P Lampre har jo det dårlige laget:P Har ikke sjans på noen trøyer, og etappeseier er heller ikke noe særlig enkelt Bruno99 vinner uansett alle fjelletappene, på en måte som tydeligvis fungerer, men som er passe teit:P Jaja, et spill er et spill. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Syntes du ga opp litt tidlig med Cunego Kalle På de 3 gjelletappene i dag var Cunego blandt favorittene på alle løpene, men han rykket litt tidlig hver gang, så du skulle ha spilt Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Syntes du ga opp litt tidlig med Cunego Kalle På de 3 gjelletappene i dag var Cunego blandt favorittene på alle løpene, men han rykket litt tidlig hver gang, så du skulle ha spilt Mista jo 12 minutt etter 3 fjell etapper Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har enda ikke skjønt hva bruno gjør som er så fantastisk. Noe jeg synes er litt kjedelig er at hver gang jeg stikker med Valverde så følger favorittene til alle de andre spillerene, ingen som har is nok i magen til å la noen gå litt for så å kjøre de inn og kanskje på den måten tjene enda mer i sammendraget. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Du må huske at Evans stort sett har forsvart trøya si, og la Valverde gå er litt gambling. Men du fikk gå igår en gang Men tok ikke lang tid før jeg fikk noen folk til å begynne å kjøre i hovedfeltet Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Men hvis du vinner tdf må du fortelle hemligheten så vi kan bli bedre Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Men hvis du vinner tdf må du fortelle hemligheten så vi kan bli bedre okei da Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Jeg vil heller finne ut hemmeligheten og en måte å slå deg på enn at du skal fortelle den Akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke har vært kaldere selv, laget mitt kan kjøre bra i fjellene og angrer på at jeg ikke lot noen av kanonene gå, for så å kjøre de inn før jeg kunne angripe og kanskje tjene mere tid. Samtidig er det sant som du sier Bruno, du har forsvart trøya mesteparten av Touren og det gjør at du ikke kan ta så mange sjangser samtidig som du kan se ann litt før du angriper osv. du har ikke det voldsomme presset på deg om at du må vinne tid slik jeg og Saiya har hatt. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Trikset er å stikke i 1 sek. for så å sette seg ned, og holde på sånn litt... Jeg tabbet meg ut på det, hadde så og si full kontroll blandt favorittene på den ene etappen, men så gjorde Bruno99 akuratt det jeg nevnte øverst, og jeg undervurderte den måten å kjøre på...Hadde jo ¨Leipheimer, Klöden og Contador i favorittgruppen... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Klare til klokkebn 20? dvs. 1 time? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) nope, kan ikke i kveld heller Måtte i tilfelle ha blitt pcm06 eller 07 Endret 12. august 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Er ikke klar før rundt 9 passer lillesøstra mi som må legges Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Ser ut til at det blir utrolig spennende med kampen om den grønne trøya. McEwen vant den flate etappen i dag, men det skiller bare 8 poeng i favør McEwen siden Freire vant en innlagt spurt på etappen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå