NilsiT Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har fortsatt problemer med frysing av bilde, men ahr byttet skjermkort nå, så jeg håper at jeg ikke hopper ut av gamet ikveld! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 da begynner vi, alle som skal være med, logg på hamachi! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Bruno stikker av med seieren igjen, det skal bli vanskelig å hamle opp med deg, men skal gjøre et helhjertet forsøk Målet mitt for Touren er Top 3 sammenlagt samt en trøye i Paris Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Dere er ferdige for dagen eller? Kom akkurat hjem. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) 3 tapper i dag fra klokken 20:00? En er fjell, de andre to er flate og går fort Endret 4. august 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Ja veldig klar jeg PS: Siden været her nede på sørlandet mildt sagt er dårlig, noen som er klare for en mini-tour nå snart eller litt senere i dag? Skulle egentlig på fisketur, men hadde nok drukna i båten Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 er klar straks Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Mini-tour klokka 14:00 pga regnvær Blir to fjelletapper, to flate etapper og en tempoetappe ifølge Bruno. Bare å logge på Hamachi innen den tid. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Setter opp ga kl 13.55 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Da får jeg pc'en imårra tidlig. Hvordan ser sammenlagtlista ut nå da? Evans leder vel som vanlig? (ikke at det er vanlig i virkeligheten, men i PCM så er det bare Contador som kan slå han ) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Pøhh, flere som kan slå Evans på PCM, og ting er langt fra avgjort, det kan bli store differanser på kongeetappen f.eks. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Pøhh, flere som kan slå Evans på PCM, og ting er langt fra avgjort, det kan bli store differanser på kongeetappen f.eks. Nja. jeg må nok ha en god dag. Men tror jeg gir opp sammenlagt med Cunego, og heller satser på polkadotten. Skal ihvertfall satse hardt med Cunego, ta noen sjanser, og evt. få noen minutter, hvis sjansen byr seg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Joiner i dag jeg også. Quick Step blir det vel, får se hvilke lag som er ledige. Går for enkeltetapper. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Fornøyd med 1 etappe seier idag, ligger bare 3 poeng bak mc ewan i spurt konkuransen og har polkadotten. Evens har en solid ledelse med 8 min på meg og 9 på valverde Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Min første dag og min første etappeseier Stijn Devolder! EDIT: Var det mini-tour med Termometer også? Endret 4. august 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Fornøyd med 1 etappe seier idag, ligger bare 3 poeng bak mc ewan i spurt konkuransen og har polkadotten. Evens har en solid ledelse med 8 min på meg og 9 på valverde Og jeg som hadde full kontroll på den grønne Imponerende av Freire. Men du må kontrollere spolingen litt, for oss andre som sliter med å følge med noen ganger Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Ok skal prøve på det Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Skal vi ta noe etapper påd agen i dag? Her regner det som bare det, så er ikke så mye annet å gjøre Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Jeg er med på dagen i dag ja, passer forsåvidt bedre nå en i kveld for min del så det er bare å si i fra Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Kan prøve å få til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå