Gå til innhold

[PC] Pro Cycling Manager 08: Diskusjon.no-konkurranse

Anbefalte innlegg

Da starter jeg en tråd der de som vil melde seg på diskusjon.no uoffesielle pcm løp/konkurranse kan melde seg på. Du skriver om du vil være med og hvilket lag du vil representere så fører jeg deg opp på listen.

Løpet vil foregå over LAN med Hamatachi (rett meg gjerne) siden det pleier å være mye kluss med gamecenter.

Hvis interessen er stor kan vi jo lage en sammenlagt liste med ett løp i uken f.eks. så har vi grønn trøye og greier som jeg da vil holde oversikt over.

Dato må vi ble enige om. (26 juli første løp?)

Flat eller kupert etappe må vi også bli enige om, vi kan jo selvfølglig variere hvis det blir flere løp, men det er fint om vi er et fast lag hvis vi skal ha sammenlagt liste osv at vi vet litt før vi bestemmer oss for et lag.

Server navn: Diskusjon.no PCM Server

Passord: cocacola

Spillerliste:

bruno99 - Silence Lotto

Termometer - Caisse d'Epargne

Silo - Team Columbia/Team High Road

Nilsi_tl - Team Astana

jonna123 - lag ukjent (ferie)

IMayo - Team CSC

Saiyaman - Rabobank

Kalle_92 - Lampre

Kjetil91 - Credit Agricole

miniPOK - lag ukjent

9 stk, 8 tilgjengelige

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er med, stiller med Team Columbia/Team High Road, kommer ann på hvilken database, men vi burde vel skifte på en database? altså sånn at alle lag er like sånn ca :)

Syntes det egentlig er litt kjedelig når alle spurterne har lik stats f.eks. det er jo bare gøy at noen er større favoritter enn andre..

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Det er kalrt, men har ikke noe peiling på hvordan man setter opp en hamachi server selv om det sikkert er enkelt.

Jeg kan sette opp en om det er lettere?

Det hadde vært bra ja, så legger jeg ut IP og pw i første posten. Tviler på så veldig mange kommer til å spille annet enn på de avtalte dagene da...

Lenke til kommentar

Beklager folkens, men:

#1. Det skrives Hamachi

#2. Dette temaet hører inn under kategorien PC-Spill på forumet, da dette VIRKELIG ikke er en en ekte idrett.

#3. Dere lager ingen server på hamachi, men bare et rom med navn og passord, så kobles alle klientene sammens ut i fra hvem som er på samme rom. Det har altså INGEN betydning hvem som oppretter denne "serveren" (rommet\ gruppen)

#4. Dette er et program som setter dere i et virtuellt nettverk, og har INGEN TING konkret med spillet å gjøre. Dere må selv starte spillet, og sette opp\ koble til en "LOKAL" server i selve spillet. (LAN).

#5. Det har ingen garanti for at Pro Cycling Manager fungerer med Hamachi. Tok et raskt søk på hamachi sitt forum, og dette spillet var ikke oppgitt i listen over fungerende spill, samt at jeg fant noen som har hatt problemer med PCM07. Men for å finne ut om det fungerer eller ikke, så må dere bare teste det, FØR dere begynner å planlegge noe lengre.

Ha en fortsatt fin dag, og en god treningsøkt.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
2) Kan ikke se at det står moderator Steina, men uansett så hører denne tråden med i sykkel akkurat som FM i fotballdelen, da de fleste som spiller pcm stort sett holder seg i sykkel delen ikke spill delen.

WORD!

Var vel litt pirkete sagt av Steina:P Dette er sport og idrett delen på forumet og ikke hardware.no delen, men siden det er et sykkelspill og det er vel bare sykkelintereserte som spiller det, så hører denne tråden til denne delen av forumet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...