Gå til innhold

Stemmeskuespiller: Hvor skal jeg henvende meg?

Ville Vonca

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har nå vært konkuranse om å få en rolle i både Alvin og gjengen og den filmen med Jim <Carry som elefant.

Så det fins nok. Prøv å skrive til Disney avd Norge. Det ville jeg ha gjort.

Lenke til kommentar

Sun Studio er det ledende selskapet innenfor dubbing i Norge. Bare å skaffe seg god kontakt med dem, så ringer de deg inn om de ser at du passer. Ihvertfall sånn jeg har gjort det. Men har ikke mail, og etter at jeg har søkt virker det ikke som om de har nettside lenger... Jaja, håper det var god nok info =)

Lenke til kommentar
Har nå vært konkuranse om å få en rolle i både Alvin og gjengen og den filmen med Jim <Carry som elefant.

Så det fins nok. Prøv å skrive til Disney avd Norge. Det ville jeg ha gjort.

Ja. Hadde planer om å delta i konkurransen for Alvin og Gjengen, men så tok jeg feil av når fristen gikk ut =/

Det kan jeg jo gjøre ... ;) Men jeg mener jeg har sett Sun Studio i rulleteksten på Disney channel. Vet ikke om de har ansvaret for andre Disney-produksjoner.

Sun Studio er det ledende selskapet innenfor dubbing i Norge. Bare å skaffe seg god kontakt med dem, så ringer de deg inn om de ser at du passer. Ihvertfall sånn jeg har gjort det. Men har ikke mail, og etter at jeg har søkt virker det ikke som om de har nettside lenger... Jaja, håper det var god nok info =)

Takk for info. Har sendt en mail til Sun Studio :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...