Ville Vonca Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har alltid hatt lyst til å prøve meg som stemmeskuespiller, men dessverre aldri fått muligheten. Har ofte lurt på om jeg skal ta kontakt for en eventuell audition, men hvem skal jeg henvende meg til? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ingen som vet? det hadde vert synd.. jeg har også lyst til dette.. vist du/vi () ikke får svar, så bump tråden i 8tiden i mårra..masse folk her da.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det funker på samme måte andre får roller. Det viktigste er vel at du må få deg en agent, og holde øyet oppe etter auditions. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 ^ Ja. Antar det ... Men da sitter jeg igjen med et nytt spørsmål: Hvor finner jeg informasjon om auditions? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det gjør agentene. Meld deg opp til et agentbyrå først, så ser du hvor det ender. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Jaha. Da får jeg vel gjøre det, da Takk for svarene. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Stemmeskuespiller? Sånne som dubber (skrevet feil?) tegnefilmer og sånt? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Jepp. Var noe sånt jeg tenkte på, ja ... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Kanskje det dårligste spørsmålet du noen gang kommer til å høre, men - har du en fin stemme? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Hm. Nja ... Litt vanskelig å si for meg, da. Men jeg vet at jeg kan dramatisere og spille med stemmen. Jeg kan stille om til forskjellige toneleier, og det viktigste er vel at jeg har det gøy med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har nå vært konkuranse om å få en rolle i både Alvin og gjengen og den filmen med Jim <Carry som elefant. Så det fins nok. Prøv å skrive til Disney avd Norge. Det ville jeg ha gjort. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Sun Studio er det ledende selskapet innenfor dubbing i Norge. Bare å skaffe seg god kontakt med dem, så ringer de deg inn om de ser at du passer. Ihvertfall sånn jeg har gjort det. Men har ikke mail, og etter at jeg har søkt virker det ikke som om de har nettside lenger... Jaja, håper det var god nok info =) Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Har nå vært konkuranse om å få en rolle i både Alvin og gjengen og den filmen med Jim <Carry som elefant. Så det fins nok. Prøv å skrive til Disney avd Norge. Det ville jeg ha gjort. Ja. Hadde planer om å delta i konkurransen for Alvin og Gjengen, men så tok jeg feil av når fristen gikk ut =/ Det kan jeg jo gjøre ... Men jeg mener jeg har sett Sun Studio i rulleteksten på Disney channel. Vet ikke om de har ansvaret for andre Disney-produksjoner. Sun Studio er det ledende selskapet innenfor dubbing i Norge. Bare å skaffe seg god kontakt med dem, så ringer de deg inn om de ser at du passer. Ihvertfall sånn jeg har gjort det. Men har ikke mail, og etter at jeg har søkt virker det ikke som om de har nettside lenger... Jaja, håper det var god nok info =) Takk for info. Har sendt en mail til Sun Studio Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Nordubb oversetter en god del amerikanske tegnefilmer og slikt til norsk tv, og dem ser ut til å søke folk http://www.nordubb.no/web/no_skuespiller_kontakt_2.htm Endret 6. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Nordubb oversetter en god del amerikanske tegnefilmer og slikt til norsk tv, og dem ser ut til å søke folk http://www.nordubb.no/web/no_skuespiller_kontakt_2.htm Takk for tipset. Skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tenkte bare jeg skulle bumpe for å se om noen flere visste noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå