Gå til innhold

Gigabyte GA-P35C-DS3R vs. GA-EP35C-DS3R

BeeSharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GA-EP35C-DS3R støtter QX9770 og overklokket FSB @ 1600 etter bios-oppdateringb (F3b).

Upps! Glemte å skrive at jeg er noob på "ting-som-befinner-seg-inne-i-en-pc"-fronten.

Til mitt bruk (DAW, enkel lydproduksjon) vil det i bunn og grunn gå ut på ett hva jeg velger, altså???

Lenke til kommentar

Det er andre forskjeller også. Bl.a. P35C-DS3R har paralellport, serieport og FireWire tilgjengelig bak (I/O-shield/bakplate).

EP35C-DS3R er nyere. Det har paralell-/serie-porter tilgjengelig som headere internt (tilkobles med brakett), men mangler FireWire.

Du bruker kanskje et eget lydkort, og uansett så er de like på lydsiden. Jeg ville valgt det nyeste, siden det støtter nyere prosessorer og trolig vil følges opp i lengre tid fra produsent mht. oppdateringer.

Lenke til kommentar
Det er andre forskjeller også. Bl.a. P35C-DS3R har paralellport, serieport og FireWire tilgjengelig bak (I/O-shield/bakplate).

EP35C-DS3R er nyere. Det har paralell-/serie-porter tilgjengelig som headere internt (tilkobles med brakett), men mangler FireWire.

Du bruker kanskje et eget lydkort, og uansett så er de like på lydsiden. Jeg ville valgt det nyeste, siden det støtter nyere prosessorer og trolig vil følges opp i lengre tid fra produsent mht. oppdateringer.

OK. Tusen takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...