bjornakr Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 De fleste forbinder en superhelt med en som er sympatisk og stiller opp for samfunnet når han trengs. Hancock stiller opp for samfunnet han også, men bare hvis han er edru nok til å være våken. Les mer Lenke til kommentar
clario Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Helt grei film, men skuffet meg litt må jeg inrømme, hadde forventet mer. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Virker å være en konsensus på kryss av anmeldelser jeg har sett at andre del av filmen var en vending som ikke var noe bra valg. Får se om jeg vil sitte gjennom hele filmen og få et bedre intrykk av den enn den fortjener Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Syntes at filmen var knallbra når jeg så den. Men ikke perfekt altså. Er snakk om siste halvdel. Herlig når de nevner Norge forøvrig Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) En av de dårligste filmene jeg har sett. Plakaten er dog hysterisk morsom. Har ikke ledd så mye av en plakat på lenge. Peter Berg har for øvrig slettes ikke regissert Kingdom of Heaven, siden det er godeste Sir Ridley Scott som har den tvilsomme æren (har bare sett kinoreleasen, håper at DC er bedre -- som ryktet tilsier at den er). Han regisserte dog The Kingdom. Endret 17. juli 2008 av CAT-scan Lenke til kommentar
Parson Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Filmen når ikke helt opp til de store høydene Den kunne med fordel vært litt kortere, og jeg tenker da spesielt på andre halvdel. Den er unektelig både morsom og underholdene. og ihvertfall ikke forutsigbar. Alt i alt verdt å se. Vil si den fortjener en sterk sekser eller svak syver. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 En av de dårligste filmene jeg har sett. Plakaten er dog hysterisk morsom. Har ikke ledd så mye av en plakat på lenge. Peter Berg har for øvrig slettes ikke regissert Kingdom of Heaven, siden det er godeste Sir Ridley Scott som har den tvilsomme æren (har bare sett kinoreleasen, håper at DC er bedre -- som ryktet tilsier at den er). Han regisserte dog The Kingdom. DC av Kingdom of Heaven er en helt annen film. Nøt denne filmen til de grader i forhold til kinoversionen som var for kort, gikk ikke dypt nok i persongalleriet osv. Vil nesten kalle DC nesten perfekt, kunne vært litt lenger Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 En av de dårligste filmene jeg har sett. Skummelt mange som har sagt dette. Tror ikke jeg ser denne mot betaling. Lenke til kommentar
bjornakr Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 En av de dårligste filmene jeg har sett. Plakaten er dog hysterisk morsom. Har ikke ledd så mye av en plakat på lenge. Peter Berg har for øvrig slettes ikke regissert Kingdom of Heaven, siden det er godeste Sir Ridley Scott som har den tvilsomme æren (har bare sett kinoreleasen, håper at DC er bedre -- som ryktet tilsier at den er). Han regisserte dog The Kingdom. Du har selvfølgelig helt rett... Jeg mente selvfølgelig The Kingdom, en liten skriveleif fra min side Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 For min del er Hancock kanskje en av de verste filmene jeg har sett så langt dette året, fin start og så helomvending etter en times tid, ødela opplevelsen totalt for meg. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 lol, ser ut som alle hater siste halvdel av filmen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er ikke så rart, forestill deg f.eks en ordentlig skrekkfilm som plutselig forvandles til en komedie halvveis gjennom, tror neppe du finner mange som ville ha likt en slik overgang. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Skal se den i kveld, reklamen ser så bra ut. Dessuten er det nok at Will Smith er med. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Siste halvdel? Tja, har dere sett Jeepers Creepers? Første halvdel: Ungt par er ute og kjører. Fyren ser en mann dumpe noe som minner om et lik ned i en brønn. Hva nå? Kort sagt er den svært skremmende og handler om folk som blir obdusert mens de ennå er i live og ganske våkne og så videre. Svært bra start. Andre halvdel... De klarer å stikke av fra fyren, men han følger etter. Etter en biljakt klarer de endelig å kjøre over ham, og for å være sikker på at han er død (kudos for det, forresten) kjører de over ham gjentatte ganger helt til det ikke er noe tvil om at han er død. Men hva skjer? Fyren sprer vingene og flyr avgårde, og resten av filmen handler om det unge paret som prøver å flykte fra en teit demon eller noe sånt tull? Det er ikke ofte jeg sier det, men WTF?! Endret 18. juli 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Akkurat Jeepers Creepers synes jeg hadde ganske kult konsept, var litt i sjokk jeg også, men på en positiv måte. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hmm, tja, synes denne filmen var super, digger "mytologi" osv. Det og dra inn dette sammen med superhelter var helt konge. For meg var dette en svak 5'er Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Syntes filmen var knalltøff jeg. Sterk femmer, men på en skala fra 1 til 10 var den en 8.8(sier vi). Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Likte og filmen godt. Overgikk forventningene mine. Charlize Theron er jo bare rå da. Og som nevnt over. Homo in red... Norwegian homo. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja, det var litt morsomt det sitatet. Jeg så den på kino i Danmark, var mange dansker som lo når han begynte å kritisere udseendet, pga Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg