linser Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har fåt en HTC diamond i dag,, men jeg sliter veldig her,, og ssette denne opp til mms og wap er jo dritvanskelig,,,, noen som kan hjelpe meg litt her? har fastpris fra MTU fra mtu fikk jeg denne infoen www.support.mtu.no/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=139 Mens fra hjemmesiden til mtu så jeg at denne guiden sto http://www.mtu.no/category.php?categoryID=233 Jeg har fulgt den siste guiden til pungt og prikke,, men jeg får bare tekst fra mms,, ikke bilde.Noen som har lignende problem? Lenke til kommentar
HTCthomas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har HTC TyTN, du kan prøve og gå inn på operatøren din sin nettside....jeg måtte sette opp no server greier på tlf fra telenor, er ikke så god på sånt men jeg fulgte oppsettet for min tlf og fikk det til og funke Lenke til kommentar
linser Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 har du link til der du fikk ditt oppsett fra? Lenke til kommentar
HTCthomas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 hvilken operatær har du? Lenke til kommentar
SvenBertil Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg sliter også.........har Telenor og ringte dem men dem klarer ikke å hjelpe meg uten henviste meg til smartmobil.no.............va faen...........finner ikke noe hjelp på den siden... Kan noen hjelpe til? Får ingen tilkobling til internett eller mms til å virke..... Hadde jeg vist at Telenor ikke støttet HTC så hadde jeg tenkt om flere ggr innen jeg valgte telefon.... Lenke til kommentar
HTCthomas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Oppsett MMS ser ut som oppsettet for Touch diamond ikke har kommet prøv seinere kanskje prøv setup fila fra telenor..toppen av lista...kan funke Endret 17. juli 2008 av HTCthomas Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 hmm.. jeg har også Touch Diamond, men jeg måtte ikke sette opp noe som helst. Har telenor abm. Mulig at det ligger i SIM kortet eller no? ikke veit jeg.. lykke til! Lenke til kommentar
linser Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har mtu abonemang,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå