Boralis Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er på utkikk ettter en rask kortleser,hvilken annbefaler dere?? Hadde bestilt en scandisk fra Det Digitale Mørkerom AS ,så viser det seg at de ikke hadde den til tross for at det på siden deres stod de hadde flere ingen andre hadde den heller. Så derfor , Hva annbefaler dere. Mvh. Snekker`n Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 har denne, funker supert. Mye raskere enn rett fra kameraet mitt. litt kort ledning, så jeg anbefaler en forlenger. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5817 Lenke til kommentar
erty_ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Eg nyttar ein Sandisk Extreme USB 2 kortleser,denne er rask nok for mitt bruk, samstundes som eg føler ein trygghet i å ha ein kortleser av merke eg kjenner godt til. Overføringshastigheten med mine kort, Sandisk Extreme III og IV ligg på ca 15 mb/s ( Lenkje ). Vil du ha topp overføringshastighet, kan du velgje ein Sandisk Extreme FW 800 lesar, her kan ein få reell overføringshastighet på om lag 38 mb/s, dog er prisen over 3 ganger høgare. EDIT: Ser ut til at det i utgangspunktet var firewireversjonen du var interessert i, då kan du bestille den frå nettbutikken til Scandinavian Photo, der den er på lagerført og kostar 595 kroner, det skulle nok gjere susen. Endret 17. juli 2008 av erty_ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Eg nyttar ein Sandisk Extreme USB 2 kortleser,denne er rask nok for mitt bruk, samstundes som eg føler ein trygghet i å ha ein kortleser av merke eg kjenner godt til. Overføringshastigheten med mine kort, Sandisk Extreme III og IV ligg på ca 15 mb/s ( Lenkje ). Vil du ha topp overføringshastighet, kan du velgje ein Sandisk Extreme FW 800 lesar, her kan ein få reell overføringshastighet på om lag 38 mb/s, dog er prisen over 3 ganger høgare. EDIT: Ser ut til at det i utgangspunktet var firewireversjonen du var interessert i, då kan du bestille den frå nettbutikken til Scandinavian Photo, der den er på lagerført og kostar 595 kroner, det skulle nok gjere susen. Det var den du bruker jeg var intrisert i,men ingen har den og det påstås at den er utgått av produksjon, derfor var jeg ute etter en som var like bra. Vet om firewireversjonen men synest den var vel dyr. Lenke til kommentar
arela Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Denne ser grei ut - USB 2 - ser ikke noe om overføringshastighet, men den er sikkert ok http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348785#ProductTabs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå