Gå til innhold

Ratchet & Clank fan-tråd.


Anbefalte innlegg

Ratchetandclanklogo.jpg

 

Jeg ville bare lage en liten fantråd for Ratchet & Clank, får ikke nok av dette spillet jeg spillte første gangen på nyttårsaften 2002! 6 år har gått siden første release November 2002, og serien blir bare sterkere og sterkere.

 

Med et liten "hump" nedover da Rachet: Gladiator kom ut med mindre plattform og mer slossing, har serien stadig utviklet seg innen plattformsjangeren. Kreative våpen, humor og fantastiske karakterer...... Ratchet & Clank er helt rått! ;)

 

Så langt har de gitt ut 5 spill til Playstation 2;

Ratchet & Clank

Ratchet & Clank: Going Commando

Ratchet & Clank: Up Your Arsenal

Ratchet: Deadlocked/ Ratchet: Gladiator

Ratchet & Clank: Size Matters

 

2 til Playstation Portable:

Ratchet & Clank: Size Matters

Secret Agent Clank

 

Og 2 til Playstation 3:

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Ratchet & Clank Future: Quest For Booty (kommer snart)

 

 

Hvilke spill har du? Hvilket er din favoritt? Har du 100% på noen av dem?

Hva er ditt favorittvåpen? Eller bare hyl ut at du elsker Ratchet 'n Clank!

 

Hilsen den selv-utnevnte største fangirlen i Norge. :dribble:

Endret av Green Machine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spillene R&C, R&C 2 GC, R&C 3 UYA, Gladiator og R&C SM. Av disse er fortsatt det første favoritten.

 

Favorittvåpenet er gode gamle R.Y.N.O., som jeg kjøpte av Skidd ved første gjennomspilling av R&C. Ble en del tid på Hoverboard for å få råd til den.

 

Mine favorittkarakterer bærer begge stemmen til Dr. Jan Itor, altså Neil Flynn. Selvfølgelig er det da snakk om The Plumber og Skidd McMarxx.

 

Size Matters burde holdt seg på PSP med den POV'en.

Lenke til kommentar

har alle de "originale" ps2 spillene (ratchet and clank 1 til gladiator, men ikke size matters) og så har jeg ToD :)

ratchet and clank 2 var da nok så genialt synes nå jeg, utenom at bossen var alt for enkel.

Jeg elsker vel snikskytter våpnene, og de fleste nærkampsvåpnene. (utenom whip...)

 

og forresten: til trådstarter, du glemte ratchet and clank mobil spillene :p.

Lenke til kommentar

min sønn på 5 år digger "vasjet an klink" spillet som han kaller det hehe. Problemet er at det er 1 spiller, så jeg får ikke spilt sammen med ham:( Men driver å hjelper han masse. Det er rimelig komplisert for en 5-åring å hoppe rundt på plattformer osv...

 

Dessuten får jeg mye pepper fra ekskona og min mor for at jeg lar ham spille 7+ rating spill, men pyttsann....

Lenke til kommentar
Favorittvåpenet er gode gamle R.Y.N.O., som jeg kjøpte av Skidd ved første gjennomspilling av R&C. Ble en del tid på Hoverboard for å få råd til den.

 

Size Matters burde holdt seg på PSP med den POV'en.

 

Enig og enig... Blir passe forbanna selv på PSP med det kameraet som **** seg rundt som det vil. Mang en gang jeg har daua pga det.

 

 

og forresten: til trådstarter, du glemte ratchet and clank mobil spillene :p.

 

nja, men jeg orker ikke liste opp sånn "utenom" konsollpraten som dette forumet er til for. dessuten kank'e orntli spill spilles på mobil ;)

Lenke til kommentar

Har 2, 3, Deadlocked og Future selv, men har lånt 1'ern av fettern.

 

Er også kjempefan av serien og gleder meg dritings til QFB på PSN (kommer ogsså på BD). Favoritten min er vel også 2'ern, beste levels og våpen, og The Thief var jo bare kongebra! (Two tons of nitroglyserin and WUAUAHAHAAA!!!)

 

Har 100% på alle jeg har, og kommer til å få 100 på QFB når det kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...