Moffe247 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei! Som tittelen sier, lurer jeg på om et nVidia 680i SLI hovedkort (i mitt tilfelle Asus Striker extreme) Støtter trippel SLI. til det har jeg 3 spørsmål: 1. Gjør det det, eller er det bare 780i sli-hovedkort som støtter trippel SLI? 2. Hvis det gjør det, må jeg da ha en sånn XFX trippel SLI bru- dings? (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344089) 3. Hvis jeg må ha en sånn SLI-dings, kommer den til å passe på ett sett med 3 MSI 9800GTX? Takker for eventuelle svar. - Thomas Lenke til kommentar
Føss Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 1. 7x0 serien og 680i skal støtte tri-slit (kilde) 2. ja, man må vel ha en tri-sli bro for å kjøre tri-sli... 3. det står vel på pakken, forøvrig skal 9800gtx støtte tri-sli Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Alternativ kobling kan oppnås med fleksible SLI broer også: http://www.vr-zone.com/articles/Nvidia_Rea...ology/5341.html Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) 1. 7x0 serien og 680i skal støtte tri-slit (kilde)2. ja, man må vel ha en tri-sli bro for å kjøre tri-sli... 3. det står vel på pakken, forøvrig skal 9800gtx støtte tri-sli Det var jo bra! Da kan jo PC'n nin holde enda lenger! Tusen takk for svar, og beklager for feilposting Edit: Noen som vet hvor man får tak i en trippel-SLI bru? Endret 18. juli 2008 av Moffe247 Lenke til kommentar
Føss Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) 1. 7x0 serien og 680i skal støtte tri-slit (kilde)2. ja, man må vel ha en tri-sli bro for å kjøre tri-sli... 3. det står vel på pakken, forøvrig skal 9800gtx støtte tri-sli Det var jo bra! Da kan jo PC'n nin holde enda lenger! Tusen takk for svar, og beklager for feilposting Edit: Noen som vet hvor man får tak i en trippel-SLI bru? skal følge med enten hovedkort eller skjermkort... tror de selger noen litt her og der hvis du ikke fikk med. Endret 18. juli 2008 av 3D-player Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 1. 7x0 serien og 680i skal støtte tri-slit (kilde)2. ja, man må vel ha en tri-sli bro for å kjøre tri-sli... 3. det står vel på pakken, forøvrig skal 9800gtx støtte tri-sli Det var jo bra! Da kan jo PC'n nin holde enda lenger! Tusen takk for svar, og beklager for feilposting Edit: Noen som vet hvor man får tak i en trippel-SLI bru? skal følge med enten hovedkort eller skjermkort... tror de selger noen litt her og der hvis du ikke fikk med. Fikk ikke noe med skjerkortet Fikk en enkel SLI bru med hovedkortet. BTW: Hvordan er oppsettet på enkel SLI? (2 kort) i.o.m. at det er 2 SLI pinner/dingser på 9800gtx. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Standard SLi er det kun en bro som er koblet akkurat som Crossfire. Ellers har komplett tri SLI bro: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344089 Er bare å koble ivei så er du klar for action, ellers så kan du se min tidligere link for hvordan det gjøres med fleksible SLi broer. Du kan også finne SLi broer på Ebay, eller du kan spørre GDI Raptor her på forumet, han har forsynt en god del med SLi broer så du kan kanskje få tak i noen av han for en billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå