SebRamsland Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Richard har hele tiden hatt store ambisjoner om å bli pilot. Nå kan han bli det. Etter titalls tester og høringer, har han og den gode halvparten av de eventyrlystne karret seg videre til en mulig flyutdanning. EXIF: ISO 100 85mm F/18 1/250 Det er en god stund siden dette bildet ble tatt, men jeg er ikke helt fornøyd, og er fortsatt usikker på om jeg bør gjøre noen endringer/forbedringer. Bildet er forøvrig ikke manipulert. Endret 17. juli 2008 av Seb.R Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 bra portrett.. vet ikke helt om flyet bidrar å mye. Reflektoren som speiles på bryllene burde rydde bort. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Billigere å bli trucker og da kan man ha de kule cowboyhattene på også..... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Dette var sannelig glossy. Det ser ut som en reklame for en Hollywoodfilm. Og dermed litt morsomt også. Flyet over hodet er en kul detalj, og himmelen er flott. Men det hele ser veldig kunstig ut for meg. Men litt morsomt også. Btw: Hvis du bare ser på thumben ser han ut som David Hasselhoff Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Enig med PM i at det ser ganske unaturlig ut, men ellers er det kult. Piloter fortjener portretter Men selv ville jeg prøvd å få litt jevnere lys, og kanskje moderert det hele litt. Fyren er jo ikke actionhelt enda. Det blir riktignok subejektivt, og innen stilen du har valgt er det hele bra utført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå