bowardsen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hva synes du om maskinen a? Er den bråkete og varm, eller ville det fungert å ha den med på en forelesning? Jeg regner jo selvfølgelig med at den vil være mer støyfri uten belstning fra spill ol, men fungerer den. Virker jo helt herlig i grunn! Endret 22. juli 2008 av bowardsen Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Til dere som lurer: jeg har ikke fått maskina ennå. Regner med att de sender den iløpet av ett par dager. Jeg skal skrive litt om den om varme og støy ettersom jeg får testa den. Gleder meg til å få den, lei av å vente=P Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 ja, akkurat. Noen som aner hvordan ytelsen er på p9500 vs t9400, siden de er identiske bortsett fra at første kjører på 25 w og siste på 35 w? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Den støyer lite ved lett bruk, men blir litt bråkete ved spilling ja. Den er kjølig, viftene sørger for det Jeg kan ikke si noe om støy på raskere prosessorer enn min egen da, har T8300 jeg. Vil anta viftene blåser mer med extreme-cpuene. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 hvordan er skjermen din? er den god syns du? og hvilken oppløsning har du på den ? på forhånd takk Lenke til kommentar
glennviruzz1 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 jeg har den. hva lurer du på ? maskinen bråker lite egentlig.. i hvertfall til mitt bruk. altså spilling, video osv.. men når du spiller har du enten på god lyd eller musikk på. (ihvertfall jeg da) du hører den bare litt his du ikke har på deg headsett eller høytalere osv jeg har "Glare" skjerm, som er litt slitsomt i og med at du ser støv lett på skjermen. og du bør ikke sitte i sola med maskinen (hvis du har glare da) den speiler veldig lett. spiller for det meste CSS. der jeg får godt over 300 i fps. håpr dette hjalp. den bråker ikke så mye som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har du hatt noen problemer med strømpluggen som visstnok sitter dårlig hos noen? Ellers hvordan er kvaliteten på tastaturet? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 hvordan er skjermen din? er den god syns du? og hvilken oppløsning har du på den ? på forhånd takk Jeg valgte 1440x900 da jeg spiller endel, vil kunne kjøre det meste på nativ oppløsning, noe som blir hardt med f.eks 1920x1200. Den skulle visstnok være blank, men virker mere matt spør du meg, uansett fornøyd med den Fin fargegjengivelse, innsyn fra sidene er kurrant. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvis noen lurer så yter de to prosessorene; p9500 og t9400 likt, men at strømforbruket er noe lavere på førstnevnte. - Som også da koster litt mer. Jeg håper forresten du får lagt ut et review så fort som mulig Fluffybeast! Jeg sikler etter denne maskina. Planen var egentlig å kjøpe en 15" som skulle være mer transport og batterivennlig, men nå driter jeg i det. Jeg knuser på med en 17" med saftige specs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå