Bjorn_Klausen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har kjøpt meg ny linse fordi den som fulgte med ødelag kantane, nå for 5 dager siden fikk jeg lønn og lurer på hva artig jeg kan kjøpe til kamra mitt nå? Har tenkt på fjernutløser, vinkelsøker, polarisasjons- og uvfilter, men hva burde jeg begynne med? Takk Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 var jeg deg ville jeg spart litt penger til du finner ut hva du savner Lenke til kommentar
Bjorn_Klausen Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 jeg har ikke dame vettø, så jeg vil ha alt, men må bynne en plass Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Smak og behag. Jeg ville begynt på denne rekkefølgen av ekstrautstyr: minnekort, veske/bag, polarisasjonsfilter, blitsdiffuser, ekstra batteri, rensesett, stativ, fjernutløser, vater, håndstropp, minnekortleser og ND-filter. (Vinkelsøker og UV-filter vil jeg ikke ha) Jeg hadde også lagt en brødpose og en strikk i veska til å bruke som "regnfrakk" for kameraet, samt en skrue, tråd og ring og mekket et "sammenrullbart ettbenstativ" av det. I tillegg til slikt ekstrautstyr ville jeg kjøpt hovedutstyr som noen passende objektiver for mitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå