Joachim_F Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Til høsten kommer både Hell's Kitchen og den nakne kokken Jamie Oliver til spillverdenen. Les mer Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hadde kanskje vurdert det hvis det var Casey Ryback, men dette ser for døllt ut. Endret 17. juli 2008 av mad_arab Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Mac-folket får endelig ett spill de kan kose seg med. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Savner banningen jeg da, burde vært mer sånn Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg gleder meg til Hell's Kitchen kommer ut Har vært en stor fan av Gordon Ramsay siden jeg tilfeldigvis så han på Kitchen Nightmares på TVNorge her for noen uker siden. Og nå kommer han på spill, i høst til og med Det hadde jeg aldri trodd, at han skulle komme på spill så fort Dessuten skal jo jeg bli kokk, så dette her kommer man til å lære mye av Her kan du laste ned en demo av spillet. Skal teste det så snart jeg har lastet det ned Endret 17. juli 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Samboeren min er kokk, så dette må være midt i blinken! He he Lenke til kommentar
efjen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det hadde jeg aldri trodd, at han skulle komme på spill så fort Vel, han hadde sitt første egne TV-program i 1998. Etter det har han hatt bøttevis med sesonger av forskjellige programmer både i England og i USA. Håper det blir banning i spillene! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hadde kanskje vurdert det hvis det var Casey Ryback, men dette ser for døllt ut. Jeg misstenker at Casey Ryback dukker opp i andre type spill før han dukker opp i kokkespill altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg