EmmJay Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Lev livet inni PC-en. Se videoen Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva skjer med at de ikke har gjort noe med grafikken fra The Sims 2, vitner om latskap. Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 sims 3 blir vel nesten helt likt sims 2. og de lanserer sikker 10-20 expansionpakker til sims 3 også, før de lager sims 4, som er helt likt nummer 3, men nå kan de lansere enda flere expansionpakker Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Smart trekk å ikke satse alt på grafikk, sims-spillerne har ikke råd til data til 20k++ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hva skjer med at de ikke har gjort noe med grafikken fra The Sims 2, vitner om latskapDet vitner og om at de ikke satser alt på grafikk og det gjør sjansene større for at de satser på nye ideer og å utbedre andre aspekter ved spillet. I tillegg vil det vel kreve mer maskinvare bare det at mye mer er tilgjengelig ved en enkelt innlasting, noe som gjør det hele mer krevende allerede der. Derfor er det nok et sjakktrekk å ikke utbedre grafikken for mye. (Det kan de jo gjøre i Sims 4 ) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Det vil vel krever svært mye maskinkraft om så store områder skal være tilgjengelig, så grafikken blir vel ikke så mye bedre. jeg tror ikke fotorealisme hadde vært noe for denne serien uansett, da simmene antakeligvis hadde sett mindre levende ut uten en enkel stil. Walt Disney gjorde en lignende oppdagelse på 40 tallet, da fokuset var å gjøre tegnefilmene med så mye detaljer og realisme som mulig. Men jo lengre man kom på denne fronten, jo mer døde så karakterene ut, og publikum sluttet å sympatisere for karakterene. Pixar møter det samme problemet i dag med sine animasjonsfilmer, og grunnen til dette er rett og slett at mennesker svært sjelden sitter/står i ro, men har små bevegelser i ansiktet og kroppen som det er ekstremt vanskelig å etterligne for animatører. Derfor er det nødvendig for spill som Sims, typiske Nintendo spill og lignende å bruke en tegneserie aktig stil, ofte med overdrevne bevegelser osv. Uff, dette ble en grusomt lang post. Endret 20. juli 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg