Sovesofa Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 er jo helt høl i hue og bruke den strategien... så hvis du fyller opp vannflaska di så lar du det dryppe små dråper hele tiden fordi det uansett blir fullt etterhvert? Lenke til kommentar
erikb Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har gått på kreatin en periode, da loada jeg de første 5 dagene. Merket effekten etter bare 3-4 dager, var veldig morro og motiverende. Angående om loading faktisk er nødvendig; anbefaler å lese dette: http://www.gain-weight-muscle-fast.com/creatine-dosage.html Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har gått på kreatin en periode, da loada jeg de første 5 dagene. Merket effekten etter bare 3-4 dager, var veldig morro og motiverende. Jeg leste videre om kreatin på nettstedet du anbefalte. På denne siden står det samme som min treningsveileder fortalte meg, at kreatin har best virkning etter at en har trent en stund eller at progresjonen har mer eller mindre stagnert. Hadde du trent en stund da du begynte på kreatin, eller var du "nybegynner"? Lenke til kommentar
erikb Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har gått på kreatin en periode, da loada jeg de første 5 dagene. Merket effekten etter bare 3-4 dager, var veldig morro og motiverende. Jeg leste videre om kreatin på nettstedet du anbefalte. På denne siden står det samme som min treningsveileder fortalte meg, at kreatin har best virkning etter at en har trent en stund eller at progresjonen har mer eller mindre stagnert. Hadde du trent en stund da du begynte på kreatin, eller var du "nybegynner"? Det høres jo fornuftig ut. Jeg hadde trent ganske seriøst i ca et år, og før det trente jeg også en del mindre seriøst. Jeg vil si at progresjonen før kreatinen ble dårligere og dårligere, og jeg fikk en "boost" etter jeg startet på det. For nybegynnere vil jeg tro at en kreatinperiode vil ha mindre effekt enn for de som har trent en stund. Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Flott, takk for hjelpen . Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg rører jo som pokker, men allikevel ligger det på bunnen slik at jeg må drikke det ublanda. Skal visstnok løse seg opp best i lunkent vann (20-35 grader). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå