Gå til innhold

[AoC]kommer ikke inn i spillet etter siste oppdatering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
etter den siste, fryser spiller når skal logge meg inn, noen andre som har samme problem?

Jeg vet ikke hva du mener med å fryse, men jeg har ikke kommet inn etter forrige oppdatering (sist uke). Jeg kommer forbi scanning local files, kommer til noe oppdatering (nedlasting av filer), som begynner å laste ned, før den kjapt går ned til null og stopper opp. Der står det, og jeg kommer ingen vei videre. Har sjekket at portene i routeren er åpne, har ingen brannmur eller antivirus som stopper, har til og med reinstallert to ganger også, men nada. Kjenner jeg er ganske så frustrert nå. Grrr.

post-159386-1216316134_thumb.jpg

Endret av ellapella
Lenke til kommentar

Det samme er det med meg også.... har sitti å fikla med detta i snart 1 uke... :realmad:

Har ikke funnet noe løsning på detta ennå... :S

EDIT: nå har jeg fiksa det problemet :p, men blir vansklig for andre tror jeg, fordi jeg har installert AoC på Ekstern HD og så tok jeg å kobla den på en annen pc og tok å lasta ned... men nå har jeg fått ett annet problem :S

Jeg kommer nå til login screen men jeg får ikke logga meg inn får feil melding:

Authentication Failure. Please note that passwords are case sensitive.(14)

der stopper det for meg :(

EDIT 2: men over til det problemet som jeg hadde... ellepella jeg kom på noe akkurat nå veit ikke om det funker men verdt å prøve hvis du orker :p..., Hvis du avinstallerer og går inn på |start -> Run -> regedit og søk etter alt som er av Funcom og Age of Conan og slett det, og installer på nytt. Gi info om det funker eller ikke :).

Endret av K0bolt
Lenke til kommentar

Tok også en pause fra AoC siden patchen i forrige uke.. Er lei av at armoren min skifter utseende...

I siste patch ble også farta på våpenet redusert. Har snakket med GM, og ba han for alt i verden om å ta det videre til devs.. Så får vi se hvor særiøse dem er.

Støtter fortsatt Funcom gjennom Anarchy Online.

Lenke til kommentar
I dette tilfellet må det være brukeren sin PC sin feil, siden det virker på de fleste som har AoC.

Og hadde jeg bare funnet ut hva det var...jaja, kryss fingrene for at alle gode ganger er tre og at det løser seg mirakuløst etter denne reinstallasjonen!

Lenke til kommentar
I dette tilfellet må det være brukeren sin PC sin feil, siden det virker på de fleste som har AoC.

Og hadde jeg bare funnet ut hva det var...jaja, kryss fingrene for at alle gode ganger er tre og at det løser seg mirakuløst etter denne reinstallasjonen!

Det gjorde det dessverre ikke. :(

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg enda en mail fra Funcom, der det sto jeg kunne starte i sikkermodus med nettverkstilkobling og starte patcheren derfra. Som sagt så gjort, og nå går det som det suser ned her. Kunne de ikke bare sagt det med en gang, da. Grmph.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...