Gå til innhold

Hva ringer du kundeservice for?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Behov for support er ofte en grunn til at man ringer kundeservice...

 

Forstod du ikke spørsmålet da?

Ser i trådene her at det er mange som ringer kundeservice meget ofte mens andre kanskje bare har hatt behov for det en gang på 2 år f.eks. Derfor jeg lurer på hva som får begeret til å koke over?

 

Mister du dekningen i 2 min er det grunn til å ringe kundeservice?

Blir meldingen din dobbeltsent.. er det grunn til å ringe kundeservice?

Dere som har ringt kundeservice kunne kanskje nevnt hvilke problemmer dere hadde da dere ringte kundeservice?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...