level9 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvilke ting lar du gå og hva er grunn nok til å ringe og klage? Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Behov for support er ofte en grunn til at man ringer kundeservice... Lenke til kommentar
level9 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Behov for support er ofte en grunn til at man ringer kundeservice... Forstod du ikke spørsmålet da? Ser i trådene her at det er mange som ringer kundeservice meget ofte mens andre kanskje bare har hatt behov for det en gang på 2 år f.eks. Derfor jeg lurer på hva som får begeret til å koke over? Mister du dekningen i 2 min er det grunn til å ringe kundeservice? Blir meldingen din dobbeltsent.. er det grunn til å ringe kundeservice? Dere som har ringt kundeservice kunne kanskje nevnt hvilke problemmer dere hadde da dere ringte kundeservice? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå