Left Blank Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 http://www.audiolabs.org/coax-gotham_nights.mp3 3 minutter lang og litt mer utviklet. noen kommentarer? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg likte den absolutt veldig godt. Var et fint stykke filmmusikk. Hvilke programmer har du brukt? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 takk! har brukt ableton live og ewql gold orchestra Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Coax er tydeligvis synonymt med kvalitet Jeg elsker forresten remixen din av Autechres "Uviol" Endret 19. juli 2008 av Idonotlikebroccoli Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Imponerende. Har prøvd meg litt med ewql gold, og det er ikke så lett å få det til å høres så bra ut som du har her, selv om det er et veldig godt instrument. Det var forsåvidt også veldig filmmusikksk. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 takk folkens <D setter pris pa slike kommentarer. btw glad for at du likte uviol remixen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå