Gå til innhold

Warhawk Patch 1.4 ute nå, 1.5 med trophies kommer snart.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The respawn rate modifier based on player count has been modified to take a longer period of time so that TOW missiles do not respawn as quickly in large player-count games.
Endelig! Curse you TOWs, curse you all!!

Jeg krigshauket litt i natt med patchen. Fine greier. Jeg prøvde den nye collection mode, morro men jeg tror jeg foretrekker zones og CTF over den. Jeg må også få prøvd Hero etterhvert.

En annen tweak er at man nå får en 50 points ribbon om man spiller en hel runde på det vinnende lag. Håper dette fører til mer teamwork, da warhawk har en tendens til å være preget av litt for mye kaos for min smak.

Når tenker dere trophies patchen 1.5 kommer?

Lenke til kommentar
Ser at det ligger to nedlastbare brett på PS Store, er disse verdt pengene?

Den første de utgav, Omega Dawn, kan IMO fint unngås. Men den andre, som jeg ikke husker hva heter, er ganske bra. Den kommer med et snasnt APC kjøretøy som er rimelig morro.

Lenke til kommentar
Ser at det ligger to nedlastbare brett på PS Store, er disse verdt pengene?

Den første de utgav, Omega Dawn, kan IMO fint unngås. Men den andre, som jeg ikke husker hva heter, er ganske bra. Den kommer med et snasnt APC kjøretøy som er rimelig morro.

Ja, Broken Mirror heter den :) Elsker APC'en. Kom på 1 plass på en stappfull server me å bruke en sånn en bare :p

Og, det kommer jo en ny Booster Pack og. Mest sansynligvis med et eller annet fjær i navnet sitt. Helt neders under navnet sitt står dette i samme farge som bakgrunnen:

—ohh, you crafty, crafty colored text—

Lenke til kommentar
ok all hints tie together in a myth the story a Icarus

wax-sun-die (the three colors)

feather

Icarus and his father were trapped on an island so using FEATHERS and WAX his father made wings then they flew off across the sea Icarus’s father told him not to fly to high or the SUN will melt the WAX and not to low or he would be hit by the waves and fall and drown but he did not listen to his father and flew to high and the WAX melted and he fell into the sea and DIEd

the ICARUS was the capital ship from the original warhawk PS1 game so this probably means the next map pack will be a high up battle between two of the huge capital ships from the old trailer (to which I wish i had a link)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...