hitokiri Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nå kan du bli en mester i kinesisk og andre språk, helt gratis. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Genialt! Dette skal jeg klart benytte neste gang jeg skal til et utland der jeg kan få språkproblemer. Kjempebra tiltak av Infotrain Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Sikkert kjempegreier for de som ikke liker språkutfordringer. Selv bruker jeg lydbøker for å lære meg noe av språket på forhånd. Men klart et veldig bra tiltak Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Rart at et parlørfirma ikke kan stave (eks. valutta, flort). Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Litt ironisk når meninga med det hele er å lære oss språk, men likevel klarer de å skrive "Bank og valutta". Lenke til kommentar
sHaDoWmAtE Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Rart at et parlørfirma ikke kan stave (eks. valutta, flort). Skjønner godt flor, MP3 spilleren min klikket en gang når jeg la inn noe med Ø, så kanskje de har fjærnet æøå med vilje? Men valutta? mest sansynlig skrive feil! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ganske ironisk, men jeg får ikke lastet ned til HTC Touch Diamond. Den er avbildet på bildet til artikkelen, men jeg får ikke download-knappen til å fungere Må vel laste ned på PC-en og overføre da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Genialt ! Skal til Polen om 1,5 uker så dette passet bra . Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 bra tiltak , men jeg vil ha japansk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Etter å ha testet dette litt på jeg si meg litt skuffet. Alt funker fint utenom lyden som er så sinnsykt lav. Må være helt stille hvis man skal høre hva som blir sakt (volumet på mobilen er selfølgelig på fullt). Må vel redigere alle lydfilene en etter en på PC'en for å sette opp volumet. Lenke til kommentar
sHaDoWmAtE Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Etter å ha testet dette litt på jeg si meg litt skuffet. Alt funker fint utenom lyden som er så sinnsykt lav. Må være helt stille hvis man skal høre hva som blir sakt (volumet på mobilen er selfølgelig på fullt). Må vel redigere alle lydfilene en etter en på PC'en for å sette opp volumet. Har fin lyd på mobilen og dataen. Kanskje mobilen din bare spiller av lyd filene veldig lavt? Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg befinner meg i Beijing for øyeblikket og må bare si at dette systemet er til stor hjelp! Har flere ganger hatt bruk for denne i taxier, og det er også et greit hjelpemiddel for å lære seg bittelitt av det vanskelige språket. Så dette anbefales uansett hvor du skal i verden. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Etter å ha testet dette litt på jeg si meg litt skuffet. Alt funker fint utenom lyden som er så sinnsykt lav. Må være helt stille hvis man skal høre hva som blir sakt (volumet på mobilen er selfølgelig på fullt). Må vel redigere alle lydfilene en etter en på PC'en for å sette opp volumet. Har fin lyd på mobilen og dataen. Kanskje mobilen din bare spiller av lyd filene veldig lavt? Kansje, men tviler litt siden mobilen min spiller av musikkfiler veldig høyt og overdøver det meste av andre mobiler. Det er en Nokia N82. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg