dePt Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Heisann. Skal om få timer ut å prøvekjøre bil med brodern. (er han som skal ha bil, ikke meg.) Saken er da som følger at ingen av oss har de helt store kunnskapene om hva vi burde se etter. En kjapp sjekkliste hadde da vert supert! Vet jeg er lovlig sent ute med denne posten, men fikk vite om prøvekjøringen for bare sekunder siden. Takker for alle eventuelle svar MVH Gunnstein Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Heisann.Skal om få timer ut å prøvekjøre bil med brodern. (er han som skal ha bil, ikke meg.) Saken er da som følger at ingen av oss har de helt store kunnskapene om hva vi burde se etter. En kjapp sjekkliste hadde da vert supert! Vet jeg er lovlig sent ute med denne posten, men fikk vite om prøvekjøringen for bare sekunder siden. Takker for alle eventuelle svar MVH Gunnstein Går utifra at det er bruktbil? http://www.lofavor.no/lof/id/6862 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Den har jeg lest BIlen har forøvrig automatgir, noe spessielt vi burde teste ut der? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Den har jeg lest BIlen har forøvrig automatgir, noe spessielt vi burde teste ut der? Det er altså bruktbil? Blir litt forvirret når du skriver "ny" i emnetitlen. Du bør vel sjekke at den sjalter mykt igjennom girene og ellers bruke sunn fornuft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå