Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er kvinnelig ejakulasjon ekkelt?

Gjest Sexwoman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg har forstått det er det bare 4 av 10 jenter som klarer dette. MEN det er ikke da sagt at de siste 6 av 10 ikke klarer (har muligheten) til å trene opp denne egenskapen. Det kan "enkelt" gjøres ved å trene lukke muskelen i underlivet. Dette kan f.eks gjøres når jenten tisser (dvs. tisse litt, holde igjen, tisse litt mer osv.).

Lenke til kommentar

Hahahah. Ironisk hvordan flere skriver 'når jeg fikk ei jente til å ejakulere', 'åssen får jeg ei jente til å ejakulere'. Altså- LOL. Som med orgasme, så tar man det, man får det ikke. Jeg vil tro at det er mye opp til jente om hun skal klare det eller ikke.

Når jeg kommer- så er det ikke fordi noen har pult meg bra- det er fordi jeg har gjort det jeg trenger for å komme. SÅ det så.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ejakulering er å slippe løs muskelen de aller fleste holder inne under sex. Det er derfor de ikke klarer å sprute. Når jeg har sex, produserer kjertlene væske som "hoper seg opp", og evt. spruter ut om man slipper muskelen. Slik holder jeg det inne.

Hvis det er mye, kan det bare være urin. Hold det inne. Det burde menn gjøre også.

Lenke til kommentar
Slik jeg har forstått det er det bare 4 av 10 jenter som klarer dette. MEN det er ikke da sagt at de siste 6 av 10 ikke klarer (har muligheten) til å trene opp denne egenskapen. Det kan "enkelt" gjøres ved å trene lukke muskelen i underlivet. Dette kan f.eks gjøres når jenten tisser (dvs. tisse litt, holde igjen, tisse litt mer osv.).

Du skal helst ikke gjøre det da. Tisse, holde igjen, tisse, holde igjen, osv. Da det kan føre til urinveisinfeksjon el. Men man kan jo lett trene muskelen allikevel. Det er fint å bruke som eksempel, eller å gjøre første gang dersom man ikke er helt sikker på hvordan man skal gjøre det, men det skal ikke gjøres mye mens en tisser.

Lenke til kommentar

Hadde vært i ekstase om dama hadde spruta!

Men er det virkelig så mange som 4 av 10 som kan det, OG at det kan trenes? Trodde det var noe veldig få kunne gjøre, og de som ikke fikk det til måtte la det være med det.

*Gone*, skal ta en prat med dama..:p

Endret av Veggin
Lenke til kommentar
Jeg gjentar bare informasjon jeg har lest/hørt. At det ikke er bra, da man lett ikke får med alt om man driver på sånn. Blir vel noe av det samme som at man som jente burde tisse etter sex dersom man lett får urinveisinfeksjon.

Følgte med på serien Sexskolen som gikk på TV3. Var hun sexsologen som sa at det fungerte :) Om du har hørt noe annet så vil jeg gjerne vite hvor du hørte det :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...