Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er kvinnelig ejakulasjon ekkelt?

Gjest Sexwoman

Anbefalte innlegg

Hadde spydd ned kjerringa, pissa hu i musa, driti i senga og dratt hjem fort som fy.

Ot: HAdde hu sakt ifra på forhånd hadde jeg ikke hatt noe i mot det.

Er litt sjokkerende hvis det plutselig blir spylt masse juice overallt for min del :p

ahahhahaha klarte ikke la være å le! sikkert fordi det er seint på kvelden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gang jeg fikk en jente til å sprute så var det en overraskelse. Selv så var jeg sliten og halvslapp @themoment. Men i det jeg merka hva som skjedde så var det bare PANG! og så var jeg stiv som faen og klar for action. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Første gang jeg fikk en jente til å sprute så var det en overraskelse. Selv så var jeg sliten og halvslapp @themoment. Men i det jeg merka hva som skjedde så var det bare PANG! og så var jeg stiv som faen og klar for action. :p

Så med andre ord så var det en skikkelig Turn On ikkesant ? :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_*
Har et spørsmål til dere dere ute!. Hvis dere møter en ny dame og dere har sex og hun spruter masse når dere har sex. Hvordan ville dere taklet det? Ville dere syntes det er ekkelt?

Er nylig singel etter et 11 års forhold og jeg ejakulerer nesten hver gang og noen ganger kan det sprute flere meter. Syntes selv det er litt upraktisk til tider, derfor jeg spør dere her :)

synes det er helt supert! er en sikkelig turn-on!

Lenke til kommentar

Er jo egnetlig sykt nasty. Men hvem bryr seg vell om det =D.

Har hørt en historie om dette her, hvor da gutten ikke visste hva det var. Så klikket han på kjerringen og spurte hvorfor i F hun pisser i sengen midt under akten.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest i denne tråden har jeg begynt å dagdrømme om at jeg får en stor sprut på kroppen og i ansiktet av en jente som jeg tilfredsstiller. (er singel og på ferie) Synes det virker utrolig erotisk på en måte, (for jeg synes sex skal være litt grisete) og opphissende med såkalt squirt(kvinnelig ejakulasjon).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Utrolig at så mange liker det! Alle jeg kjenner synes det er sykt og ekkelt, så jeg har lært meg å holde det inne til etter akten. :ermm:

Og hvordan klarer du så dette montro? Når ting er over så renner alt ut..? Eller bare nekter du deg selv å slippe deg løs.

Slik jeg forstod det så klarer hun å holde det inne helt til hun er ferdig med sex'en for så å gjøre det alene?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...