Shikaru Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hadde spydd ned kjerringa, pissa hu i musa, driti i senga og dratt hjem fort som fy. Ot: HAdde hu sakt ifra på forhånd hadde jeg ikke hatt noe i mot det. Er litt sjokkerende hvis det plutselig blir spylt masse juice overallt for min del ahahhahaha klarte ikke la være å le! sikkert fordi det er seint på kvelden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Første gang jeg fikk en jente til å sprute så var det en overraskelse. Selv så var jeg sliten og halvslapp @themoment. Men i det jeg merka hva som skjedde så var det bare PANG! og så var jeg stiv som faen og klar for action. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Første gang jeg fikk en jente til å sprute så var det en overraskelse. Selv så var jeg sliten og halvslapp @themoment. Men i det jeg merka hva som skjedde så var det bare PANG! og så var jeg stiv som faen og klar for action. Så med andre ord så var det en skikkelig Turn On ikkesant ? Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_* Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har et spørsmål til dere dere ute!. Hvis dere møter en ny dame og dere har sex og hun spruter masse når dere har sex. Hvordan ville dere taklet det? Ville dere syntes det er ekkelt?Er nylig singel etter et 11 års forhold og jeg ejakulerer nesten hver gang og noen ganger kan det sprute flere meter. Syntes selv det er litt upraktisk til tider, derfor jeg spør dere her synes det er helt supert! er en sikkelig turn-on! Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er jo egnetlig sykt nasty. Men hvem bryr seg vell om det =D. Har hørt en historie om dette her, hvor da gutten ikke visste hva det var. Så klikket han på kjerringen og spurte hvorfor i F hun pisser i sengen midt under akten. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Historien: Han viste ikke hva han "gikk glipp av" Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 http://www.side2.no/sexogsamliv/article2080813.ece Lenke til kommentar
Gradus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg vil si det kommer ann på mengden veske; er det mye, mener jeg det er litt ekkelt, om det er en liten mengde, er det greit. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Etter å ha lest i denne tråden har jeg begynt å dagdrømme om at jeg får en stor sprut på kroppen og i ansiktet av en jente som jeg tilfredsstiller. (er singel og på ferie) Synes det virker utrolig erotisk på en måte, (for jeg synes sex skal være litt grisete) og opphissende med såkalt squirt(kvinnelig ejakulasjon). Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kvinnelig ejakulasjon er turnon. Punktum. Indeed I third that good sir Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Intressant fakta: Kun ti prosent - Man regner med at ca. ti prosent av alle kvinner får spontane spruteorgasmer, forklarer sexolog Vivi Hollænder. Væsken som strømmer ut er en basisk væske, som stammer fra noen små kjertler. Ved rett stimulering fylles disse kjertlene med væske som avgis i forbindelse med orgasmen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 "Squirting" som det så fint heter er en turn-on, ingen tvil om det! Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Utrolig at så mange liker det! Alle jeg kjenner synes det er sykt og ekkelt, så jeg har lært meg å holde det inne til etter akten. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Squirting er jo helt flott det, alltid digg å se at jenta også har det toppers. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Utrolig at så mange liker det! Alle jeg kjenner synes det er sykt og ekkelt, så jeg har lært meg å holde det inne til etter akten. Kanskje de sier det "tryggeste" fordi de er redde for å drite seg ut? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva er det å være flau over? Jeg sier rett ut til alle som spør at jeg liker å utføre analsex på jenter og at jeg synes silkonpupper er stygt. Det er da ikke noe problem å fortelle om sånt i dagens samfunn? Og jo, forresten, squirting er digg ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Utrolig at så mange liker det! Alle jeg kjenner synes det er sykt og ekkelt, så jeg har lært meg å holde det inne til etter akten. Og hvordan klarer du så dette montro? Når ting er over så renner alt ut..? Eller bare nekter du deg selv å slippe deg løs. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Utrolig at så mange liker det! Alle jeg kjenner synes det er sykt og ekkelt, så jeg har lært meg å holde det inne til etter akten. Og hvordan klarer du så dette montro? Når ting er over så renner alt ut..? Eller bare nekter du deg selv å slippe deg løs. Slik jeg forstod det så klarer hun å holde det inne helt til hun er ferdig med sex'en for så å gjøre det alene? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Blir vel omtrent som når gutter onanerer og så "holder" de det inne med fingeren. Altså tvinger det til å holde seg inne i hu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg