Gjest sexwoman Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ok, dette høres lovende ut Blir jo ikke på gulvet og overalt som regel, men veldig vått laken er ganske standard. Da er det håp for meg ihvertfall når jeg skal ut på sjekkemarkedet også får jeg se hvordan jeg skal få lagt det frem på en måte som ikke høres helt feil ut. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvem sier du trenger å legge det fram? La ting skje som de skjer, og ikke vær flau når det skjer, da blir han heller ikke flau - mest sannsynlig blir han heller råtent, så lenge du ikke virker som om du er livredd for at han skal tro at du har tissa på deg. De fleste gutter vil skjønne hva som skjer . Så kan du heller spørre neste gang dere har et lite forspill om hvor mye han tente på det... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har ikke opplevd med noen partnere, men kunne godt tengt meg å oppleve det. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvordan ville dere taklet det? Ville dere syntes det er ekkelt? Jeg hadde blitt skikkelig fornøyd Finnes ikke ekkelt når det kommer til sex... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kvinnelig ejakulasjon er turnon. Punktum. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har ikke opplevd med noen partnere, men kunne godt tengt meg å oppleve det. Jeg er helt enig i den. Ingen av mine har klart det, å jeg har stabba til jeg har vært våt av svette fra topp til tå.. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det er kun et fåtall damer som klarer dette, fordi man 1: må ha muligheten 2: må kunne slappe av nok 3: holde ut Jeg reagerer kun på klitoral stimulering. G punktet fins ikke i det hele tatt, selvom jeg kan kjenne det selv. Det bare er det. Det er som å ta seg selv på tåen. Det eneste negative jeg kan finne med en dame som utskiller veldig mye væske, er hvor det havner under oralsex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det eneste negative jeg kan finne med en dame som utskiller veldig mye væske, er hvor det havner under oralsex Akkurat dette går vel på smak og behag, bokstavelig talt. Selv så finner jeg det bare ekstra opphissende. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 å jeg har stabba til jeg har vært våt av svette fra topp til tå.. There you go... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er helt enig i den. Ingen av mine har klart det, å jeg har stabba til jeg har vært våt av svette fra topp til tå..Var det noen som sa noe om teknikken? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er helt enig i den. Ingen av mine har klart det, å jeg har stabba til jeg har vært våt av svette fra topp til tå..Var det noen som sa noe om teknikken? Er vel ikke så mange som ejakulerer ved penetrering? Jeg får det til med kraftig stimulering, og jeg tror ikke andre enn meg selv har fått meg til å ejakulere. Da hjelper det lite å peise på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er vel ikke så mange som ejakulerer ved penetrering? Jeg får det til med kraftig stimulering, og jeg tror ikke andre enn meg selv har fått meg til å ejakulere. Da hjelper det lite å peise på Det høres veldig riktig ut det. Selv så har jeg bare vært borti ei som ejakulerte av vanlig samleie. Andre har jeg måttet ty til hender, munn eller hjelpemidler for å få til å ejakulere. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Erm, kan vi være litt mindre tekniske? "Spruter" fra nå av? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har hørt noe om det før, men hvordan får man dama til å ejakulere? Noen me noe tekniske råd? Er vell ikke bare bare å put'en inn liksom Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har hørt noe om det før, men hvordan får man dama til å ejakulere? Noen me noe tekniske råd? Er vell ikke bare bare å put'en inn liksom Stimuler med et hjelpemiddel? ^^, Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har hørt noe om det før, men hvordan får man dama til å ejakulere? Noen me noe tekniske råd? Er vell ikke bare bare å put'en inn liksom Stimuler med et hjelpemiddel? ^^, Tja.. Type da? Hvordan gjøre det mer teknisk med eller uten verktøy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 En ting som jeg har funnet hjelpende hos mange jenter er å bruke en eller to fingre og stimulere g-punktet med en sånn "kom her"-bevegelse om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 er omtrent det jeg har hørt før, så jeg får høre me dama nå hin kommer hjem Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 TRINN 1 Finn det stedet i vagina som etter hvert er blitt kjent som G-punktet (altså den kvinnelige prostata). Det er en kjertel med svampaktig vev rundt, som finnes rundt den delen av urinrøret du kjenner inne i vagina. Det begynner omtrent en finger inne i vagina, er omtrent en finger langt og en finger bredt. Hvis musklene i vagina ikke har vært mye brukt, må de bygges opp for å klare å ejakulere (trinn 3). Dette kan gjøres ved hjelp av sammentrekninger. Trekk vagina sammen, omtrent som når du kniper igjen for ikke å tisse, og slipp. Gjenta! Dette er morsomt og kan gi deg orgasme. Begynn med å gjøre 25 sammentrekninger tre ganger om dagen i en uke, så øker du til femti og så til hundre, stadig vekk tre ganget om dagen. TRINN 2 Bruk de fingrene du vanligvis masturberer med (eventuelt kan du bruke dildo, eller la partneren din hjelpe deg), og gni mot urinrøret (G-punktet) inne i vagina. Etter bare noen minutter vil du legge merke til at hele området svulmer opp. Trykk hardt og legg merke til følelsen det gir, som om du må tisse. Dette er et signal om at du er klar til å ejakulere. Plasser så langfingeren rett under urinrørsåpningen og gni deg som om det er klitoris du stimulerer. Selv begynner jeg med en langsom opp- og nedadgående bevegelse og øker både tempo og trykk etter hvert. Mens du masturberer kommer du til å legge merke til at de to kjertlene på hver side kjennes fulle. Det finnes enda 29 slike kjertler øverst i vagina og etter hvert kan du bli i stand til å finne dem alle sammen. De ligger i pyramideform fra klitoris og opp til eggstokkene. TRINN 3 Bruk den andre hånda og press mot èn eller flere av kjertlene fra utsiden (se tegningen), mens du fortsetter å stimulere under urinrøret. Press urinrøret opp og utover med muskelsammentrekning, trykk ut som du gjør når du tisser. Det er helt nødvendig å trykke ut for å kunne ejakulere. Væsken kommer så strømmende ut av urinrøret - enten støtvis eller i en stråle. Hvis partneren din er kvinne, kan du hjelpe henne å ejakulere. Mens du stimulerer den framre veggen i vagina og den ytre delen av urinrøret, få henne til å presse ut når hun er klar til å ejakulere. Noen kvinner ejakulerer uten å gjøre alle disse tingene. Når en får trening og sterke muskler, er det bare nødvendig å foreta muskelsammentrekning og å presse ut for å få det til. Syns du det er mye jobb, kan du jo sammenligne med gutter som begynner å masturbere. Mange holder på i måneder og år, før de får det til å gå. Google-guide mkay?? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) virket som en del arbeid når jeg leste det for øyeblikket, men what the hell.. Alt for dama ikke sant? Edit: er vell kanskje mest jeg som er nysjerrig Endret 17. juli 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg