Gjest Sexwoman Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har et spørsmål til dere dere ute!. Hvis dere møter en ny dame og dere har sex og hun spruter masse når dere har sex. Hvordan ville dere taklet det? Ville dere syntes det er ekkelt? Er nylig singel etter et 11 års forhold og jeg ejakulerer nesten hver gang og noen ganger kan det sprute flere meter. Syntes selv det er litt upraktisk til tider, derfor jeg spør dere her Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Blir det garantert masse gris hver gang, så det alltid venter en vaskejobb rett etter sex, liksom? Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Helt ærlig ville jeg begynt å le med en gang^^ Men det hadde vel godt bra for meg om du hadde vasket opp (A) Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg vil påstå at du er heldig som spruter hver gang. Vet om flere jenter som har en drøm om å "squirte" en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ville tatt det med ett smil, da vet du at jentene har oppnådd orgasme. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er jo bare moro det - normalt må det jo jobbes litt ekstra for å få jentene til å sprute Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg synes kvinnelig ejakulasjon er temmelig sexy, så for min del hadde jeg først blitt overrasket, også hadde det nok blitt en runde til... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Legg det frem på en måte som at det kan skje og når det skjer så er det en god ting for deg. Er sikkert greit å ikke bli tatt helt på sengen for en annen part (bokstavlig talt). Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Syns det er helt okej. Jeg mener, jeg spruter jo, så da kan vel de også? Det var en for noen år siden som sprutet så mye at det ble klissvått overalt. Da ble jeg litt sånn "wtf", og videre så gjorde vi det på et par håndkler. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Da vet du ihvertfall at du har gjort en god jobb. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hadde spydd ned kjerringa, pissa hu i musa, driti i senga og dratt hjem fort som fy. Ot: HAdde hu sakt ifra på forhånd hadde jeg ikke hatt noe i mot det. Er litt sjokkerende hvis det plutselig blir spylt masse juice overallt for min del Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kvinnelig ejakulasjon er turnon. Punktum. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er jo bare moro det - normalt må det jo jobbes litt ekstra for å få jentene til å sprute Sant, men det er jo ikke alle som har gene grunnlaget til det heller så. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hadde bare vært morro. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kvinnelig ejakulasjon er turnon. Punktum. Indeed Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er kvinnelig ejakulasjon ekkelt? Nei. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er jo bare moro det - normalt må det jo jobbes litt ekstra for å få jentene til å sprute Må ikke nødvendigvis mer til enn med en gutt, bare man gjør det riktig Det kan faktisk gå på noen få sekunder, om jenta er i stand til å slappe av og nyte det. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er jo bare moro det - normalt må det jo jobbes litt ekstra for å få jentene til å sprute Må ikke nødvendigvis mer til enn med en gutt, bare man gjør det riktig Det kan faktisk gå på noen få sekunder, om jenta er i stand til å slappe av og nyte det. Som jeg skrev 'normalt' så må det jobbes ekstra Enkelte jenter spruter jo etter et par minutters g-punkt-jobbing (eller kortere), andre trenger myyye lenger tid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Og noen (les: egentlig ganske mange) mangler evnen totalt. edit: Det er i hvertfall det jeg har lest meg til i forksjellige undersøkelser som har vært publisert. Endret 17. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er man en skikkelig mann så takler man slikt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg