presets Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Heisann! Jeg har overtalt farsan til å gå til innkjøp av nytt utstyr til TVen. Da lurer jeg på noen få ting først og fremst: Går det ann å koble en pc med Blu-Ray spiller/brenner til TVen sånn at man kan spille opp filmer og programmer som går på TVen? Eller går dette bare ann gjennom en egen Blu-Ray Recorder? Hvis det går, forklar eventuelt hvordan Dersom det går ann å koble PCen til Tven og spille opp filmer osv både til Blu-Ray-discer og HDDen på PCen så vil jeg gjerne ha feedback på det jeg skriver under her. Så er bærer det til det jeg liker best: feedback på handlevogna. Et stillegående Antec P182 eller noe lignende, eller Antec 900/1200? Endret 17. juli 2008 av Volfpac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 da du kan spille av Blu-Ray på Tv med PC, koble til med HDMI eller DVI/optisk. burde kanskje ha et bra lydkort i pcen også. (ikke Creative) hva med en Reciever og Surround høytalere? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Spille opp som i spille av..? Ja du kan spille både BD-plater om du ahren BD-spiller/brenner og BD/HDDVD/HDTV-ripper fra hardisk. For å ta opp fra TV/Satelitt osv må du nok ha deg et TV-kort. Lenke til kommentar
presets Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 For å ta opp fra TV/Satelitt osv må du nok ha deg et TV-kort. Tv-kort. Notert. Et forslag til Tv-kort? Mente å brenne filmer fra kabel/satelitt i Blu-Ray Format fra PCens Blu/Ray-brenner Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ingen erfaring med TV-kort nei. Bare å finne en OK-prisklasse å evt lese erfaringene, vertfall det jeg bruker å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Se på Hauppauge hvorfor brenne når du kan legge det rett på haddisken og så spille det av igjen rett fra haddisk? Endret 17. juli 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
presets Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 hvorfor brenne når du kan legge det rett på haddisken og så spille det av igjen rett fra haddisk? fattern liker å ha det fysisk. Er ikke spes teknisk av seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå