evn3v3ik Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Skal mest sannsynlig opereres i September, noe som vil resultere i at jeg blir borte fra skolen omtrent hele første termin. Dette er noe jeg helst skulle vært foruten, men spørsmålet mitt er hvordan det gjøres med tanke på skole også videre? Er det slik at en får ansvar for egen opplæring i løpet av de månedene man er borte? Endret 17. juli 2008 av evn3v3ik Lenke til kommentar
HTCthomas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 på videre gående har man selv ansvar for og lære pensum...men det er noe annet i ditt litt spesielle tilfelle vet ikke om det vill gjøre ett unntak og finne på en løsning for deg Lenke til kommentar
V_B Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Du vil for det første ha begrunnet fravær, så det ville jeg ikke tenkt alt for mye på da du kan henvise til dette senere. I slike tilfeller er det vel mulighet for at du kan kjøre en form for selvlære der klasseforstanderen din sender deg lekser o.l via mail eller leverer det til deg personelig. Hvordan det gjøres med prøver vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå