bjorneoen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg bruker sony ericsson update manager men jeg gjør akkurat det som står men ingen ting skjer:( progammet oppdager ikke telefonen min:( Men det står hold in c knappen og den bruker man jo til å slå på de fleste sony ericsson mobiler, men på c902 er det jo en annen knapp for å slå på. Kanskje det er det som gjør at den ikke blir oppdaga? Hjelp plzz Lenke til kommentar
ps3online Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg bruker sony ericsson update manager men jeg gjør akkurat det som står men ingen ting skjer:( progammet oppdager ikke telefonen min:( Men det står hold in c knappen og den bruker man jo til å slå på de fleste sony ericsson mobiler, men på c902 er det jo en annen knapp for å slå på. Kanskje det er det som gjør at den ikke blir oppdaga? Hjelp plzz du er koblet til via USB kabel og har drivere til tlf på pc'n?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du skal holde inne C - ikke påknappen. Om påknappen er på C-knappen (W880i f.eks) holder du inn 2-knappen. Telefonen skal være skrudd av (ta ut og inn batteriet). Om ikke det fungerer, prøv å sette kabelen i en annen USB-port. Og sjekk i enhetsbehandling om den oppdager noe når du kobler til (den skal oppdagere USB flash device under Universal serial bus controllers. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg bruker sony ericsson update manager men jeg gjør akkurat det som står men ingen ting skjer:( progammet oppdager ikke telefonen min:( Men det står hold in c knappen og den bruker man jo til å slå på de fleste sony ericsson mobiler, men på c902 er det jo en annen knapp for å slå på. Kanskje det er det som gjør at den ikke blir oppdaga? Hjelp plzz du er koblet til via USB kabel og har drivere til tlf på pc'n?? hva mener du med drivere til tlf på pc'en? er det noen drivere man trenger? jeg har manager progammet men? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå