s0und Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei alle sammen... Kjøpte meg ny 26" i dag, men jeg får ikke bilde. Jeg må boote i VGA modus og se på 640*480 på 26"... sexy. Noen som har ideer mens jeg sitter her og tukler? Har oppdatert drivere og skjermen er "installert" per definisjon. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 ... skjermen er "installert" per definisjon. "Per definisjon"? Sikker på at du har installert skjermen slik at operativsystemet gjenkjenner egenskapene? Du må oppgi hvilket operativsystem du har, hvilket skjermkort, hvordan skajermen er tilkoblet og selvsagt hvilken skjerm det er snakk om. Vi har ingen muligheter for å gjette oss til hvilket utstyr du har. Lenke til kommentar
s0und Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) ... skjermen er "installert" per definisjon. "Per definisjon"? Sikker på at du har installert skjermen slik at operativsystemet gjenkjenner egenskapene? Du må oppgi hvilket operativsystem du har, hvilket skjermkort, hvordan skajermen er tilkoblet og selvsagt hvilken skjerm det er snakk om. Vi har ingen muligheter for å gjette oss til hvilket utstyr du har. Ja jeg er sikker på at den er installert riktig... så et valg i menyen på skjermen som kan være løsningen. Win XP 64bit pro. 2x 9800 GTX i SLI Tilbaokblet via VGA (analog inngang), konvertert fra skjermort med adapter Benq T261W Endret 17. juli 2008 av s0und Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå