malkolm Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 hei folkens. hvordan har det seg at jeg kan motta viasat signaler på hotbird 13 øst?? og eventuellt hva kan være galt at jeg ikke greie å få inn sirius?? Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 hei folkens.hvordan har det seg at jeg kan motta viasat signaler på hotbird 13 øst?? og eventuellt hva kan være galt at jeg ikke greie å få inn sirius?? Tips: Ta en sjekk hos digsatdåttnet... Mange lignende saker du kan studere... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Viasat sender garantert ikke på hotbird. Høres ut som du må justere antennen din litt til. Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Antennen har vridd seg litt! Kan jo spørre deg .... hvordan vet du at du er på Eutelsat Hotbird 13 Grader øst??? Sirius er ihvertfall på 5 grader øst, dvs du må snu antenne litt mot høyre (med klokken). Vel, om et program sender på samme frekvens osv er det mulig. Skjekk satcodx.com eller lyngsat.com for frekvenser. (Hvilket program får du inne f.eks?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå