Gå til innhold

BK: Perfect Exceeder / May Silje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jækla stilig :)

 

men du som har så mye lys ;).. burde du ikke brukt mer modeleringslys, så pupillene hennes ikke hadde vært så store..

 

Likte det første aller best.. Flott kontakt med modellen, spennende "crop".

 

Det siste var ikke helt heldig at hu så nedover, er noe med øynene som gjør at det virker litt dødt. Kanskje gi mer lys til iris?

 

 

ps! Kudos til stylisten.

Endret av DeViSoR
Lenke til kommentar

Devisor, høres sikkert litt sært ut, men skal ikke ha mere lys til Iris der. Men tok noen med lys i iris og, ja. Er litt med uttrykket jeg ville ha her både på posering og lys. Fokus på ansiktet / formene / beinstruktur, farge og make up.

 

Men bruker modelleringslys stilt på samme power som blinkene =) Hun her har store pupiller :p

 

Nesten samme som det miderste med mere lys på øyne:

_U1C7675.jpg

 

hele serien:

http://s115.photobucket.com/albums/n320/cruelcruel/maysilje/

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe kunnskapsriktig å komme med, men noen tanker jeg oppgjør meg rundt bildene har jeg da alltids.

 

Jeg likte det første bilde i første posten din best. Det var en kul crop, liker øyekontakten og en ting jeg mislikte litt ved de andre bildene er positivt på dette bilde.

 

De resterende bildene har med skuldrene og deler av overkroppen foran, og jeg syns kragebeina kommer altfor mye fram. Om det er meninga, modellen eller tilfeldig vet jeg ikke, men det tok veldig fokuset mitt fra ansiktet og helheten i portrettet.

 

Funker kanskje som noen fashion bilder eller noe, men jeg vet ikke helt hvor du ville brukt disse bildene.

 

Ellers kan jeg bare si at du behersker dette på en måte jeg selv gjerne skulle gjort, og også studio ditt :p Antar du har en grunn for hver eneste detalj i bilde nesten.

Lenke til kommentar
Ingen som har noe å si? Oo

Jeg kommenterer jo ca alle portrettene jeg kommer over her på BK relativt konstruktivt så ofte jeg er innom (som er lite for tiden da man ikke har internett igjen før 22. juli, aargh) oO

Så fint om noen andre enn devisor tar seg tid til en liten titt? :p

 

Du... jeg kan bable litt :D men jeg tror kanskje jeg og presjes ligger på samme kunnskaps nivå her (om han ikke er bedre enn meg :dontgetit: )

 

Likte veldig godt bildene, du er god til å få fram formene men... (der er alltid en men)

som tidligere nevnt er det noen vipper som legger seg sammen og tar veldig mye oppmerksomhet, jeg kan ikke sminke men jeg bare nevner det. ellers så er det noe med nesa hennes i andre bildete, ser ut som du har fått en liten fish-eye effekt på den på akkurat det bildet... jeg tror dette er pågrunn av litt mye lys på nese-tippen slik at den ser flat ut. Det at hun ser ut av bildet i nr 3 er vell mer noe med ansikts uttrykket som får det til å se litt unaturlig ut, jeg ville tro hun skulle være betenksom det er iallefall jeg når jeg ser i gulvet :D (er veldig lite som skal til)

 

Ellers må jeg si jeg digger de øynene :) skikkelig uskyldig Anime-look(Se japanske tegneserier) på den jenta digger det. Jeg hadde vært fornøyd med bildene uansett, dette er bare vist du vill ha kritikk :D

Lenke til kommentar

Overkroppen er med for å skape litt former på bildene, litt dybde - if you will. Pluss at det er veldig vanskelig å finne en balansert kompososisjon om jeg skal kutte mye nedenfor, og fortsatt beholde hele ansiktet - og ihvertfall om det ikke skal helt nærme på?

 

Vippene som legger seg sammen skal være sånn, dere ser kanskje at det er de samme vippene på begge øynene som henger seg sammen? Men for all del, jeg som valgte ut akkurat hvilke vipper vi skulle bruke, så det er på en måte min feil. Synes de var litt freshe, og med glitre på passet de bedre enn vanlige vipper sammen med makeupen rundt øynene, kanskje.

 

Det med nese på det andre - mulig skjermen din er for lys? ser detaljer jeg. Men hun har ganske stor nese egentlig - mulig jeg skulle ha forminska en 5ish prosent strls på den eller noe når det er så nærme og rett på. Tatt med 40 - 70ish mm'er på 1,3 crop så burde ikke være mye vidvinkel effekt iaf =)

 

Var ikke noe spesielt betenksom-look jeg gikk for på det siste nei, men litt roligere og mindre intenst ihvertfall, der øyne ikke nødvendigvis er alt =) mulig det ikke passer sjangeren helt though. Har jo de fleste poseringen med øyne opp og ned liggende på photobucketen jeg linka til.

 

Store øyne hun har ja.. er faktisk ikke forstørret noe som helst ^^

 

såklart du er bra nok devisor ;O du er bare ikke mange nok :D

blir det så du kommer nordover en tur forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...