Xargo Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 jeg skal kjøpe ny pc å tenker på ett systemsom skal være bra til overklokking: jeg skal ha ett ASUS a7n8x, så var det vilken cpu jeg skulle ha valget står mellom en xp2500+ eller en xp2400+ noen som bare kan puffe meg over til en av sidene ? bare kom med erfaringer og dvs.. tester eller.no Lenke til kommentar
formann Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Om du skal ha et system til overklokking så kan du ikke kjøpe Asus kortet.. det klarer verken høy FSB elller høy core voltage. Tror nok at du vil få klokket XP2500+ mer siden den er klokket så lavt i utgangpunktet. Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 mhm merkelig det du sier om at jeg ikke børr kjøpe det hkèt, for de fleste jeg har sett her på forumet som har overklokket denne cpu`n har det hkèt. men jeg vet ikke jeg :oops: jeg lurer også på om xp2500+ ikke er låst når du får den, tatt i bruk med ett nforce2 hk, er dette sant? :oops: Lenke til kommentar
formann Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Det er mange som bruker det kortet ja.. men det er ikk egnet til skikkelig overklokking siden man da trenger å kunne gi CPU opp i mot 2,2v. Jeg sitter i den situasjon nå at jeg ikke kommer lenger siden jeg ikke kan gå noe høyere i core voltage, og det er sinnsykt irriterende. Tro meg. Tror barton er låst opp på samme måte som Tbred.. men er ikke helt sikker. Det er mange som sier så mye forskjellig. Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 vilket hk anbefaller du da? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 EPoX 8RDA(+) og Abit NF7(-S) er blant de beste overklokkerhovedkortene med nForce2. Asus A7N8X er også et bra overklokkerhovedkort, men det må modifiseres hvis man vil overklokke maksimalt. Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 kk takk for hjelpen :wink: Lenke til kommentar
formann Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Tror nok du kommer lengst med epox kortet, men om du finner ut at du går for Abit så pass på at du får v1.2. Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 regner med jeg går for epox kortet :wink: nåkk en gang takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå