Gå til innhold

Nextgentel - Speedtouch 546i modem/router problemer

Anbefalte innlegg

Har problemer med speedtouch 546i modemet.

det har vært utkoblet(ikke vært påslått og nedrigget) på et par måneder pg.a oppussing.

Når jeg skulle slå på det igjen igår så vil det ikke koble til nett.

Det er tre lys som skal  lyse: Power, ethernet og dsl

Det som skjer er at Power lampa blir grønn, deretter ethernet, også blir blinker powerlampa rød og ethernet lampa slukker. Slik blir det bare stående og gjentas til det uendelige.

Det som skal skje er at power blir grønn, deretter ethernet og til slutt DSL lampa grønn.

NGT får jeg selvfølgelig ikke tak i på telefon etter mange mange forsøk.

Har prøvd å trykke inn reset knappen på modemet også, men heller ikke det hjalp.

Noen som har opplevd lignende eller har råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du må prøve å ringe NGT en gang til du, ser ut til at ruteren din er problemet.

Har ikke hatt problemer med å få tak i NGT, ventet maks 1-3minutter.

Fikk omsider kontakt med dem på telefon.

Fikk beskjed om at jeg måtte prøve å sette støpslet rett i veggen, og ikke bruke en forgrener..

Klarer ikke helt å se forskjellen på å bruke forgrener eller rett i stikk-kontakten jeg men.

Prøvde jo det men ingen forskjell da.

Lenke til kommentar
Tror du må prøve å ringe NGT en gang til du, ser ut til at ruteren din er problemet.

Har ikke hatt problemer med å få tak i NGT, ventet maks 1-3minutter.

Fikk omsider kontakt med dem på telefon.

Fikk beskjed om at jeg måtte prøve å sette støpslet rett i veggen, og ikke bruke en forgrener..

Klarer ikke helt å se forskjellen på å bruke forgrener eller rett i stikk-kontakten jeg men.

Prøvde jo det men ingen forskjell da.

Da tar du kontakt igjen de er åpen til klokken 22 på hverdager. det er foresten en kjent feil med speedtouch 546i V6 at psu på den ikke er stabil vil anta at det er v6 du har

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...