Gå til innhold

Noen som har fått Dell Studio 15 / 17 ennå?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått sin Studio 15 eller 17 ennå? Jeg bestilte min den 11. juli og fikk en EDD på 4. august. :(

Hadde vært stas å vite om andre som har kjøpt og mottatt Studio allerede for å se om EDD'en Dell setter er reell eller om det er mer "worst case".

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk min Studio 17 idag, med Core 2 Duo 2,1 Ghz, 4 Gb ram, og med 1440x900 Led skjermen.

Jeg ble nok veldig skuffet:(, når jeg startet den er det en forferdelig viftestøy, høres ut som den går for fullt hele tia(skal den virkelig det??).

Har fra før av en 17" HP Pavilion ZD 8369 med en Pentium 4(2,5 år gammel) den har 3 store vifter mot den ene lille viften på Studioen, men den støyer utrolig nok mindre???

Skjønner ingenting, trodde dette var en nesten lydløs moderne bærbar...

Hvis dette er førsteinntrykket blir jeg å benytte meg av angreretten, for jeg ble utrolig skuffet.

Lenke til kommentar
Fikk min Studio 17 idag, med Core 2 Duo 2,1 Ghz, 4 Gb ram, og med 1440x900 Led skjermen.

Jeg ble nok veldig skuffet:(, når jeg startet den er det en forferdelig viftestøy, høres ut som den går for fullt hele tia(skal den virkelig det??).

Har fra før av en 17" HP Pavilion ZD 8369 med en Pentium 4(2,5 år gammel) den har 3 store vifter mot den ene lille viften på Studioen, men den støyer utrolig nok mindre???

Skjønner ingenting, trodde dette var en nesten lydløs moderne bærbar...

Hvis dette er førsteinntrykket blir jeg å benytte meg av angreretten, for jeg ble utrolig skuffet.

Vifta har normalisert seg nå, etter noen omstarter...nå er den veldig støysvak:) merkelig sak, men det virker normalt så langt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...