UncleJonny Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har hatt Diamond i en ukes tid nå og er veldig fornøyd. Siden jeg ser at mange på forumet er svært aktive på FAQ fronten (og det er veldig bra!!) så kommer et par spørsmål: - Jeg opplever at all lyd plutselig blir borte fra tlf når noen ringer. Da hører ingen meg, jeg hører ikke de som ringer, samt at tlf er helt stille. Ingen lydfiler gir fra seg lyd. Må skru av og på tlf for å få det til å virke igjen. - Jeg har ved gjentatte anledninger fått feilmeldingen: Det har oppstått et problem med device.exe. hva betyr dette? - Jeg klarer (utrolig nok) ikke å få bakgrunnsbilde på Idag skjermen (sånn som på feks Touch Cruise), selv om jeg velger funksjonen å legge til et bilde som bakgrunn på Idag). Jeg er overhodet ingen avansert bruker av tlf (i forhold til dere på forumet her), men har synka outlook. ellers har jeg bare lastet inn noen mp3 filer, ellers er tlf foreløpig bare brukt til surfing, mail og vanlige telefonting. Og siden jeg har brukt HTC mye tidligere og får ikke ting til å fungere begynner jeg å lure på om det er meg eller tlf som er defekt... Synes derfor det er litt rart at det er bugs allerede med lyden ihvertfall. Rimelig irriterende at jeg må skru den av og på et par ganger om dagen for å få snakket i tlf...tar jo litt tid faktisk. Noen som har tips til meg?? på forhånd takk! -Marve- Lenke til kommentar
raiisak Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har hatt Diamond i en ukes tid nå og er veldig fornøyd. Siden jeg ser at mange på forumet er svært aktive på FAQ fronten (og det er veldig bra!!) så kommer et par spørsmål: - Jeg opplever at all lyd plutselig blir borte fra tlf når noen ringer. Da hører ingen meg, jeg hører ikke de som ringer, samt at tlf er helt stille. Ingen lydfiler gir fra seg lyd. Må skru av og på tlf for å få det til å virke igjen. - Jeg har ved gjentatte anledninger fått feilmeldingen: Det har oppstått et problem med device.exe. hva betyr dette? - Jeg klarer (utrolig nok) ikke å få bakgrunnsbilde på Idag skjermen (sånn som på feks Touch Cruise), selv om jeg velger funksjonen å legge til et bilde som bakgrunn på Idag). Jeg er overhodet ingen avansert bruker av tlf (i forhold til dere på forumet her), men har synka outlook. ellers har jeg bare lastet inn noen mp3 filer, ellers er tlf foreløpig bare brukt til surfing, mail og vanlige telefonting. Og siden jeg har brukt HTC mye tidligere og får ikke ting til å fungere begynner jeg å lure på om det er meg eller tlf som er defekt... Synes derfor det er litt rart at det er bugs allerede med lyden ihvertfall. Rimelig irriterende at jeg må skru den av og på et par ganger om dagen for å få snakket i tlf...tar jo litt tid faktisk. Noen som har tips til meg?? på forhånd takk! -Marve- At lyden kommer og går er typisk radio problem men siden du kjører stock vil jeg anta det er programvare\aplikasjons krærsj. Ta backup av dine kontakter, sms, mms osv. å ta en hard reset. Installer ett og et program. Gjerne soft reset og test diverse funksjoner mellom slagene til du støter på dette fenomet. Slik finner du feilen, skulle dette mot all formodning fortsette uten at du har installert noe kan det være en barnesykdom eller liknende. Da må du nesten ta den tilbake til butikken for service på garantien din, men jeg tror som sagt det er en aplikasjon som lager rør her (sikker mye skrivefeil, sitter på telefonen atm ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå