Gå til innhold

Pc Høyttalere

Anbefalte innlegg

Hvilke høyttalere er best til pc mht høyttaler systemer?

De jeg foreløpig har hatt øynene opp for er Logitech Z-680 til en ca 3000kr på mpx, men er det noen meninger elelr erfaringer på beste systemapkke til pc når jeg har tenkt å kjøpe Audigy2 lydkort e.l?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer litt an på.

Skal du ha "mye" lyd, så er Logitech-systemet et godt valg. Men har lest litt om forstyrrende "sus" fra det anlegget.

Så sikter du i retning av litt mere preget feinscmecker-utstyr som også egner seg ypperlig til musikk, så ta en titt på 5.1-systemet til Klipsch. Et bedre høyttaleranlegg for PC får du antagelig ikke! Det koster riktignok noe mere, men er verdt hver krone!

Klipsch: http://www.audiocompaniet.no/quint.html

Lenke til kommentar

hmmmm

lurer på om jeg kankkje heller burde jelle ned noen hakk mht høyttalere.

De fra klipsch ser jo veldig brae ut men det ser ut som om det går mere og mere mot et standard hjemmekino nalegg......

Jeg har jo allerede et gjemmekinoanlegg i bra klasse (Dali 8008 front, Dali C1000 center og 2xDali R1000 bak med Dali SWA 15"Sub på 1000 W)

Dette er liksom "hjemmekino anlegget" men hadde tenkt på et litt mindre anlegg til pcen som kunne være grei og ha i spillsammenheng.

Har sålangt fått med meg at Z-680 har sine negative sider men er det noen andre som kan annbefales da?

Lenke til kommentar

Jeg har jo allerede et gjemmekinoanlegg i bra klasse (Dali 8008 front, Dali C1000 center og 2xDali R1000 bak med Dali SWA 15"Sub på 1000 W)

Når du har noe bra, hvorfor ønske å gå for noe dårligere? Bruk penga på noe lurt. Sånn som iskrem. Eller hardware. Koble "gjemme"-kinoanlegget til PC'en, du.

(Har selv NAD T752, et par Dali AXS10k, et par Dali 103 og en 12" subwoofer kobla til PC'en.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...