Sn0pY Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvilke høyttalere er best til pc mht høyttaler systemer? De jeg foreløpig har hatt øynene opp for er Logitech Z-680 til en ca 3000kr på mpx, men er det noen meninger elelr erfaringer på beste systemapkke til pc når jeg har tenkt å kjøpe Audigy2 lydkort e.l? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Det kommer litt an på. Skal du ha "mye" lyd, så er Logitech-systemet et godt valg. Men har lest litt om forstyrrende "sus" fra det anlegget. Så sikter du i retning av litt mere preget feinscmecker-utstyr som også egner seg ypperlig til musikk, så ta en titt på 5.1-systemet til Klipsch. Et bedre høyttaleranlegg for PC får du antagelig ikke! Det koster riktignok noe mere, men er verdt hver krone! Klipsch: http://www.audiocompaniet.no/quint.html Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 hva har egentlig dette med skjermer/grafikkort å gjøre? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Dette er jo en feilpostet topic, men ville nok haller kjøpt det klipsch systemet Lenke til kommentar
Sn0pY Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 så det først nå :oops: må ha bomma da jeg skulle skrive emne Lenke til kommentar
Sn0pY Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Hva heter dette Klipsch systemet som er så bra til pc? eventuelt hvor kan en få det billigst? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Lytt på anlegg. Lytt på lommeboka. Kjøp det du finner passer perfekt til øret ditt og til pengeboka di. Selv har jeg et anlegg til godt over 18000,-. (Kjøpt nytt, kjøpt brukt, fått. Fin combo.) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 SnOpy: Sover du, igjen? Sjekk litt lenger opp i tråden, så finner du en grei link til importøren av Klipsch. Lenke til kommentar
Sn0pY Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 hmmmm lurer på om jeg kankkje heller burde jelle ned noen hakk mht høyttalere. De fra klipsch ser jo veldig brae ut men det ser ut som om det går mere og mere mot et standard hjemmekino nalegg...... Jeg har jo allerede et gjemmekinoanlegg i bra klasse (Dali 8008 front, Dali C1000 center og 2xDali R1000 bak med Dali SWA 15"Sub på 1000 W) Dette er liksom "hjemmekino anlegget" men hadde tenkt på et litt mindre anlegg til pcen som kunne være grei og ha i spillsammenheng. Har sålangt fått med meg at Z-680 har sine negative sider men er det noen andre som kan annbefales da? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Flyttet posten til riktig kategori. Selv har jeg ett noe gammelt Cambrigde Soundworks DTT2200, er ett 5.1 system fra Creative. Tror ikke det er i salg lenger, men lyden er passe i spill og DVDer, men ikke så bra til musikk... Har lyst på det Skrue anbefaler; Klipsch Promedia 5.1 Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har jo allerede et gjemmekinoanlegg i bra klasse (Dali 8008 front, Dali C1000 center og 2xDali R1000 bak med Dali SWA 15"Sub på 1000 W) Når du har noe bra, hvorfor ønske å gå for noe dårligere? Bruk penga på noe lurt. Sånn som iskrem. Eller hardware. Koble "gjemme"-kinoanlegget til PC'en, du. (Har selv NAD T752, et par Dali AXS10k, et par Dali 103 og en 12" subwoofer kobla til PC'en.) Lenke til kommentar
Sn0pY Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Vel nå står pcen og hjemmekinoen litt fra hverandre blir litt kjeivt hvis jeg setter dem sammen :-? tror jeg da.....er egentlig bare ute etter noe som er tillegnet kun pcen Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Vel, du får dra og lytte på små-anlegg du liker, da. Tror ikke Creative/Cambridge har noe du burde engang gidde å vurdere. Men har hørt mye bra om Logitech og Klipsch og sånt. Har du en lokal HiFi-Klubb, kan det tenkes at de har noen bra data-anlegg der. ( www.hifiklubben.no ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå